طرح تابستانی گوگل پلی برای کودکان

در حالی که کودکان از تعطیلات تابستانی خود لذت می برند، گوگل برای کمک به والدین برای نظارت میزان مطالعه کودکان و پیگیری عادات مطالعه فرزندان محصولاتی را در گوگل پلی آماده کرده است.

به گزارش تکناک و به گفته گوگل، با ارائه این ویژگی‌ها، والدین می‌توانند به فرزندان خود در حفظ مهارت‌های خود در طول تابستان کمک کنند. بنابراین در زمان بازگشایی مدارس، آنها آمادگی بیشتری برای شرکت در فعالیت های یادگیری خواهند داشت. این امر تا حدی به والدین نقش متعالی فناوری در آموزش فرزندان را نشان می دهد.

گوگل پنج مورد از این ویژگی‌های جدید را برای والدین و سرپرستان معرفی می کند که می توانند با استفاده از آنها به کودکان خود برای مطالعه در تعطیلات تابستانی کمک کنند. در این مقاله، به نحوه دسترسی به این ویژگی‌ها و استفاده مناسب از آنها پرداخته شده است.

یکی از این ویژگی های جدید به والدین در ایجاد مهارت های لازم برای خواندن و درک مطالب کمک می‌کند. برای این کار والدین از تمرینات مطالعه موجود در بخش Google Play Books استفاده خواهند کرد. این ویژگی به کودکان نحوه تلفظ صحیح کلمات را می‌آموزد و همچنین آنها را در هنگام خواندن راهنمایی می کند.

همچنین والدین و سرپرستان قادر به درک عادات مطالعه کودک خود خواهند بود. با این ویژگی بررسی مطالعه، والدین می توانند از میزان پیشرفت کودک در مطالعه از نظر تعداد دفعات مطالعه، موضوع مطالعه و سرعت خواندن آنها مطلع شوند و آن را بررسی کنند.

گوگل همچنین پیشنهاداتی از موارد مقرون به صرفه تر برای والدین ارائه می‌کند. طرح اشتراک Google Play Pass به منظور ذخیره مقداری پول در برنامه ها و بازی ها برای فرزندان به والدین ارائه می‌شود. علاوه بر این، Google Play, Points خرید برنامه‌ها و بازی‌های آموزشی را برای والدین مقرون به صرفه‌تر می‌کند.

بخشی از یادگیری شامل آشنایی با زبان و فرهنگ دیگران است. برای کمک به یادگیری کودکان در این زمینه، گوگل کتاب های زیادی را به زبان های مختلف در Play Store ارائه می دهد. ویژگی ترجمه همچنین ابزاری محکم برای کمک به کودکان در درک مفهوم کلمات خارجی است.

گوگل به منظور دسترسی همه کودکان یک خانواده به کتاب‌ها، ویژگی «Play Family Library» را ارائه می‌کند. با این کار، والدین می توانند خریدهای Play Store خود را با حداکثر پنج نفر به اشتراک بگذارند. این عملکرد امکان دسترسی آسان همه کودکان یک خانواده به بازی‌ها، کتاب‌ها و موارد دیگر را فراهم می‌کند.

همه این ویژگی‌ها از طریق Google Play Store در دسترس هستند و برای بهبود یادگیری طراحی شده‌اند. حتی در طول تعطیلات تابستانی، کودکان می توانند به یادگیری ادامه دهند و والدین بر آنها نظارت کنند. اکثر مناطق در سراسر جهان به این ویژگی ها دسترسی دارند و می توانند در حین آموزش فرزندان خود از آنها استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.