طرح Game Pass ایکس باکس عرضه جهانی می شود

 در چند ماه گذشته، مایکروسافت طرح پیش نمایشی با نام Xbox Game Pass Friends and Family را در چند کشور ارائه کرده است.

به گزارش تکناک، با این طرح تا پنج نفر امکان اشتراک در Xbox Game Pass Ultimate با هزینه ۲۱٫۹۹ یورو در ایرلند یا حدود ۲۵ دلار در ایالات متحده آمریکا را داشتند.

مایکروسافت تایید کرد که پایان پیش نمایش این طرح رسیده است و در عین حال، شرکت قصد دارد با بررسی بازخوردهای دریافتی، در آینده یک گزینه جهانی را راه‌اندازی کند.

بنابراین اگر شما در حال تست پیش نمایش Xbox Game Pass Friends and Family بوده‌اید، فقط یک ماه دیگر فرصت دارید.

مایکروسافت در روز جمعه اعلام کرد که برنامه Game Pass Friends and Family ایکس باکس در تاریخ ۱۵ آگوست ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد. این برنامه در چند کشور مانند ایرلند و سوئد به عنوان نسخه پیش نمایشی برای تست برای کاربران در دسترس بود.

مایکروسافت اعلام کرد. ما بسیار هیجان زده ایم که چگونه طرح Friends & Family با گیمرها سازگار شده است و در حال بررسی تجربیات بدست آمده برای ایجاد پیشنهادی هستیم که در آینده برای بازیکنان بیشتری در سراسر جهان در دسترس باشد.

تمامی اعضای فعال طرح Friends & Family برای شرکت در پیش نمایش و به عنوان یک روش قدردانی، یک پیشنهاد Xbox Game Pass دریافت خواهند کرد تا بتوانند پس از پایان پیش نمایش، بازی هایی که دوست دارند را ادامه دهند.

طرح Xbox Game Pass Friends and Family به پنج کاربر اجازه می‌داد همه از Xbox Game Pass Ultimate با هزینه حدود ۲۵ دلار در ماه استفاده کنند. این کاهش قابل توجه هزینه، تا همین اواخر Xbox Game Pass Ultimate با قیمت 15 دلار در ماه در دسترس بود.

قیمت‌های Xbox Game Pass به تازگی افزایش یافته‌اند و هزینه اشتراک Xbox Game Pass به ۱۱ دلار در ماه و Xbox Game Pass Ultimate به ۱۷ دلار در ماه افزایش یافته است. در حال حاضر، قیمت PC Game Pass همچنان ۱۰ دلار در ماه است.

برداشت نگارنده

این امر تا حدودی قابل درک است، زیرا طرح پیش نمایشی همیشه برای جمع‌آوری اطلاعات بوده است. این کمی شگفت‌انگیز است که هنوز جزئیات بیشتری در مورد زمان عرضه طرح Friends and Family برای همه موجود نیست، اما اگر مایکروسافت نیاز به تعدیلاتی مانند تغییر قیمت دارد تا اقتصادی برای مقیاس بزرگتر کار کند، جای تعجب ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.