لباس حسی بازی Assassin’s Creed Mirage معرفی شد

بازی بزرگ Assassin’s Creed Mirage نیمه دوم سال ۲۰۲۳ عرضه می شود و بیشتر مردم بازی را با یک کنترلر بازی خواهند کرد، اما شرکت OWO روشی کاملا متفاوت برای تجربه رویدادهای بازی ارائه خواهد داد.

به گزارش تکناک، OWO یک لباس با یک سیستم حسی داخلی را که مستقیماً با بازی Assassin’s Creed Mirage کار خواهد کرد، عرضه خواهد کرد.

این شرکت اعلام کرده است:اکنون، خود را بجای بسیم جا نخواهید زد، بلکه خودتان بسیم خواهید بود. از مهارت‌های خارق‌العاده خود برای جلوگیری از دیده شدن در حالی که به دنبال انتقام هستید، استفاده کنید. با استفاده از سیستم OWO، قادر خواهید بود حرکات دقیق خود را در هنگام شکار هدف‌هایتان حس کنید. اما مراقب باشید! آنها آنجا هستند تا شما را بگیرند. اجازه ندهید دشمنانتان به شما نزدیک شوند، در غیر اینصورت پیامدهایش را حس خواهید کرد.

این لباس با استفاده از اپلیکیشن OWO برای دستگاه‌های iOS، اندروید و PC تنظیم خواهد شد.

شرکت می‌گوید: با دانلود برنامه My OWO، با کالیبره کردن پوست OWO خود، بازی را به طور کامل تجربه کنید. این برنامه آمار شما را ذخیره می‌کند، بنابراین هر بار که بازی می‌کنید کالیبراسیون شما به طور خودکار سفارشی خواهد شد. همچنین می‌توانید در هر زمان که می‌خواهید شدت را تغییر دهید، حتی در حین بازی!

این لباس بهمراه یک کد دیجیتالی برای دانلود کامل بازی ارائه خواهد شد. OWO هم اکنون نسخه Founder’s Edition لباس حسی خود را که از بسیاری از بازی‌ها پشتیبانی می‌کند، با قیمت ۴۹۹ یورو به فروش می‌رساند. این شرکت هنوز تاریخ عرضه و قیمت نسخه Assassin’s Creed Mirage این لباس را اعلام نکرده است.

آخرین بازی در سری Assassin’s Creed در بغداد در قرن ۹ میلادی قرار دارد و با شخصیتی جدید Basim که به عنوان یک دزد ساده شروع می کند و به عضویت  Assassin Brotherhood در می‌آید، عرضه می‌شود. یوبی‌سافت بازی را در تاریخ ۱۲ اکتبر برای پلتفرم‌های PC، Xbox و PlayStation منتشر خواهد کرد و همچنین برای سرویس استریمینگ لونا از طریق آمازون نیز در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.