طرفداران کمری به دنبال بازگشت غول شش سیلندر تویوتا

بازگشت غول شش سیلندر: هواداران کمری با طومار خواهان احیای پیشرانه محبوب شدند!

شرکت تویوتا، کمری جدید خود را در سال 2023 رونمایی کرد، که البته در این مدل پیشرانۀ شش سیلندر گنجانده نشده و سیستم هیبریدی جایگزین آن شده است.

به گزارش تک‌ناک، حذف پیشرانۀ شش سیلندر باعث خشم طرفداران کمری شده است تا جایی که برای بازگشت آن طوماری جمع‌آوری کرده‌اند. آنها از تویوتا درخواست کردند که پیشرانۀ شش سیلندر را بازگرداند.

این طومار در حال حاضر با امضای کمی همراه بوده و حمایت چندانی از آن صورت نگرفته است. اندرو هوین که این درخواست را شروع کرد، امیدوار است تویوتا یک پیشرانۀ 6 سیلندر را برای نسل بعدی یا مدل بعدی در نظر بگیرد. در بخشی از توضیحات این دادخواست آمده که کمری هیبریدی را حفظ کنید، امّا کمری ​​بنزینی نسل بعدی باید با پیشرانۀ شش سیلندر نیز عرضه شود.

بسیاری از طرفداران، این پرسش را از تویوتا دارند که چرا این شرکت چنین حرکتی انجام داد. کمری شش سیلندر 3.5 لیتری 301 اسب بخار قدرت دارد و آن را به سدانی عضلانی و پر توان تبدیل کرده است. این پیشرانه 0 تا 100 را کمتر از 5.8 ثانیه برای کمری رقم می‌زند. البته اگر سوپرشارژری در کنار این پیشرانه قرار گیرد، قدرت آن بیشتر هم می‌شود.

بازگشت غول شش سیلندر کمری!

برای افرادی که به دنبال ظرفیت سرنشین بالا نیستند، پیشرانۀ قدرتمند کمک می‌کند تا در خیابان عملکرد بالایی را شاهد باشند. نسل جدید کمری بیشتر به سمت کاهش آلودگی هوا پیش رفته و با پیشرانۀ هیبریدی سعی داشته است تا این مسئله را حل کند. تویوتا همیشه در تلاش است تا از پیشرانه‌های کارآمد و کم مصرف در محصولات خود استفاده کند و کمری نیز با همین استراتژی عرضه شد.

مشخص نیست آیا این طومار درخواستی کمکی می‌کند تا طرفداران به هدف خود برسند، یا اینکه باید منتظر ادامه داشتن مدل‌های هیبریدی و کم مصرف از تویوتا باشیم.

همان‌گونه در طومار به آن اشاره شده است، طرفداران سخت در انتظار مدلی 6 سیلندر با عملکرد بالا هستند. کمری به عنوان محصول محبوب تویوتا در دهه‌های گذشته شناخته می‌شود. بنابراین باید دید تویوتا تغییر استراتژی خواهد داد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.