عرضه اپل واچ سری 7 و SE کاهش یافت

فروشگاه آنلاین اپل نشان می دهد که اکثر انواع اپل واچ سری 7 برای تحویل قبل از رویداد هفته آینده در دسترس نیستند

کمتر از یک هفته تا رویداد ویژه وشگفت انگیز اپل باقی است و بیشتر تمرکز این رویداد بر روی آیفون 14 و آیفون 14 پرو بوده است. اما اپل همچنین در حال آماده سازی تغییرات اساسی در کل مجموعه اپل واچ خود نیز است و پیشاپیش، حجم  عرضه اپل واچ سری 7 و اپل واچ اس ای به سرعت روبه کاهش است.

به گزارش تک ناک، فروشگاه آنلاین اپل نشان می دهد که اکثر انواع اپل واچ سری 7 برای تحویل قبل از رویداد هفته آینده در دسترس نیستند. تعداد محدودی  از انواع ساعت های اپل  برای ارسال اینترنتی موجود است، در حالی که تعداد بیشتری هنوز برای فروش در انبار وجود دارد.

اپل واچ SE نیز با محدودیت های عرضه مواجه شده‌است، البته نه به اندازه اپل واچ سری 7. برخی از انواع اپل واچ SE چه برای ارسال اینترنتی و چه برای خرید از فروشگاه های اپل به عنوان ناموجود فهرست شده اند.

در دسترس بودن محصولات کنونی اپل به طور منظم قبل از این رویداد ، به ویژه در میان محدودیت های عرضه مداوم و اختلالات ایجاد شده در زنجیره تامین، کاهش خواهد یافت.انتظار می‌رود اپل واچ سری 8 جدید در تاریخ 9 سپتامبر(18 شهریور) برای پیش‌فروش عرضه شود و اولین سفارش‌ها یک هفته بعد در 16 سپتامبر عرضه شوند.

digikala

به عنوان یک یادآوری، ما در رویداد هفته آینده منتظر سه مدل اپل واچ جدید هستیم.Apple Watch Series 8، Apple Watch SE به روز شده و Apple Watch Pro با طراحی کاملاً جدید.  اپل واچ سری 8  به‌روز‌رسانی جزیی ​​با تغییر اصلی اضافه شدن سنسور جدید اندازه‌گیری دمای بدن همراه است.

اپل واچ پرو ارتقایی بسیار بزرگتر خواهد بود. این اپل واچ کاملا جدید دارای ابعاد بزرگتر 47 میلی متر و صفحه نمایش 1.99 اینچی است. همچنین انتظارها بر روکش تیتانیوم بادوام‌تر در کنار عمر باتری ارتقاء یافته و با قابلیت تمرکز بر ردیابی ورزش‌های شدید است.

اطلاعات کمتری در مورد اپل واچ SE وجود دارد. اپل در حال حاضر آن را با قیمت اولیه 279 دلار به فروش می‌رساند. به‌روزرسانی‌های خاصی برای یک مدل جدید عنوان نشده‌است، اما با توجه به گزارش بلومبرگ، بعید است ظاهر این مدل از اپل واچ سری 7 بزرگ‌تر باشد. سری SE نیز با کاهش قیمت روبرو خواهد بود.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.