عرضه جدیدترین مودم TP-Link با قابلیت های ویژه

در حالی که Nest Wifi Pro شرکت گوگل، امکانات Wi-Fi 6E را در بسته‌ای نسبتاً مقرون به صرفه و مناسب برای خانه‌ها به ارمغان می‌آورد اما حالا، TP-Link با Deco X55 Pro، با قیمت مناسب، تجهیزات خوب و ظاهری جذاب یک رقیب جدی برای آن محسوب می شود.

به گزارش تکناک، Deco X55 Pro  از سیستم مش وایفای است که با سه نقطه قابلیت پوشش دهی تا ۶۵۰۰ فوت مربع را داراست. این سیستم از وایفای 6 با پشتیبانی از سرعت اینترنت گیگابیتی استفاده می‌کند و از هوش مصنوعی برای کمک به پوشش دهی بهتر نقاطی که با مشکلات پوشش مواجه هستند، استفاده می‌کند.

این سیستم، که برای بسته‌ای سه عددی 299 دلار هزینه دارد، دارای طراحی ساده و ظریفی است. دو پورت اترنت در پشت هر نقطه قرار دارد که امکان اتصال به اینترنت با سیمی برای یک دستگاه یا یک سوئیچ را فراهم می‌کند و همچنین یک پشتیبان اترنت سیم‌کشی شده برای دسترسی بی‌سیم شما فراهم می‌کند.

تی پی لینک توضیح می‌دهد:Deco X55 Pro دارای دو پورت اترنت 2.5 گیگابیتی است که اتصالات سیمی سریع را فراهم می‌کند. این پورت‌ها به طور کامل از سرعت گیگابیتی ارائه شده توسط ارائه‌دهنده اینترنت محلی کاربر استفاده می‌کنند. علاوه بر این، Deco X55 Pro با فناوری وای‌فای 6 سرعت بی‌سیم تا 3.0 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می‌دهد. با کانال 160 مگاهرتز خود، Deco X55 Pro از سیستم‌های مش Wi-Fi 5 با چهار جریان، 250 درصد بهتر عمل می‌کند، پهنای باند و توان خروجی را دو برابر می‌کند.

همچنین این سیستم با استفاده از هوش مصنوعی بهبود عملکرد را در شبکه مش ارائه می‌دهد، با تغییر به بهینه ترین منبع شبکه بر اساس شرایط فعلی. همچنین این سیستم از امنیت WPA3 و TP-Link HomeShield پشتیبانی می‌کند، که برای تنظیم کنترل‌های والدین، فیلتر کردن اتصالات یا تنظیم تایمر برای مدت زمان دستگاه‌ها برای دسترسی به اینترنت استفاده می‌شود. تی پی لینک می‌گوید که این سیستم می‌تواند تا 150 دستگاه را به طور همزمان پشتیبانی کند.

هر چند Nest Wifi Pro شرکت گوگل ویژگی‌های مشابهی را ارائه می‌دهد، اما تنها بهبود عمده آن پشتیبانی از وای‌فای 6E بهبودیافته است. با این حال، سیستم گوگل نیز با قیمت بالاتری همراه است و یک بسته سه‌تایی از آن با قیمت 399 دلار عرضه می‌شود، با این حال ممکن است در مواردی با خرید مدل‌های استفاده‌شده و بازسازی شده، هزینه را کاهش داد. علاوه بر این، همانطور که در گذشته بحث کرده‌ایم، روترهای گوگل به نظر می‌رسد در مقایسه با رقبایشان، به خوبی پایداری ندارند.

سفارشات برای TP-Link Deco X55 Pro با قیمت 299 دلار از فروشگاه TP-Link و آمازون در حال حاضر باز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.