عرضه جدیدترین هدفون وان پلاس با کمترین تغییر

اطلاعات مربوط به طراحی هدفون OnePlus Buds Pro 3 در دسترس عموم قرار گرفته است. بر اساس این اطلاعات، به نظر می‌آید این محصول وان پلاس تغییرات زیادی در طراحی نسبت مدل قبلی خود نداشته است.

به گزارش تکناک، وقتی Buds Pro 2 شرکت وان پلاس در سال گذشته رونمایی شد، محبوبیت زیادی داشت. طراحی دو رنگ بسیار زیبا بود و رنگ سبز آن بسیار دل‌انگیز بود. عملکرد آن نیز خوب بود. این هدفون‌ها با یک بار شارژ زمان زیادی را در اختیار کاربر برای استفاده قرار می داد و کیفیت صدای آن نیز مثال زدنی بود

همه این‌ها، بیشتر از آن چیزی است که از OnePlus Buds Pro 3 انتظار داریم. متأسفانه، اطلاعات جدید نشان می‌دهد که Buds Pro 3 چیز جدیدی را نسبت به مدل قبلی خود ارائه نمی دهد.

اطلاعات درز کرده توسط OnLeaks، MySmartPrice شامل برگه مشخصات فنی Buds Pro 3 است و نشان می دهد این محصول از عرضه یک هدفون‌بی‌سیم پرچمدار فاصله گرفته است.

درونی‌ترین قابلیت‌های OnePlus Buds Pro 3 بسیاری از ویژگی‌هایی است که با آن‌ها آشنایی داریم. Buds Pro 3 ANC  شدت صدای 48dB را ارائه خواهد داد،دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار با امتیاز IP55 خواهد بود و با یک بار شارژ، تا 9 ساعت قابل استفاده خواهد بود. بلوتوث این هدفون‌ها نسخه 5.3 است و هدفون‌ها قابلیت هماهنگی سریع با گوگل (Google Fast Pair) را خواهند داشت.

یک تفاوت قابل مشاهده، در درایورها بود. OnePlus Buds Pro 3 نسبت به نسل قبلی درایوری کوچکتر به قطر 10.4 میلیمتر برای ووفر خواهد داشت، ، در حالی که توییتر یک واحد 6 میلیمتری خواهد بود.

تغییر کلیدی دیگر این است که، به نظر می‌رسد، به جای 10 دقیقه زمان شارژ برای کسب 10 ساعت گوش دادن که در OnePlus Buds Pro 2 دیدیم، Buds Pro 3 این مقدار را به نصف کاهش داده و در صورت شارژ 10 دقیقه، 5 ساعت استفاده را فراهم می‌کند.

رندرهای به دست آمده نیز طراحی فیزیکی را با پوشش فلزی که اکنون کل هدفون را، نه فقط ساقه، پوشش می‌دهد، نشان می‌دهد.

به هر حال، وان پلاس باید در همان زمانی که OnePlus 12 را معرفی می‌کند، Buds Pro 3 را نیز معرفی کند که احتمالا در اوایل سال آینده اتفاق می افتد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.