عرضه دوچرخه الکترونیکی 250 واتی دوکاتی

شرکت دوکاتی نسخه محدود دوچرخه الکترونیکی E-Enduro Powerstage RR را با موتور 250 واتی عرضه کرد.

به گزارش تکناک، این دوچرخه الکترونیکی دارای موتور 250 واتی Shimano EP801، LCD یکپارچه و باتری 630 وات ساعتی است. دوچرخه الکترونیکی نسخه محدود (Limited Edition) دوکاتی E-Enduro Powerstage RR اولین مدلی است که دارای بدنه فیبر کربنی است. این دوچرخه کوهستانی الکترونیکی است که  با تمرکز بالای تکنولوژی و اجزای پیشرفته ساخته شده است.

دوچرخه الکترونیکی دوکاتی E-Enduro دارای پیشرانه SRAM الکترونیکی 12 سرعته و حداکثر گشتاور موتور شیمانو 85 نیوتن متر است. دوکاتی می‌گوید این دوچرخه برای ارائه حداکثر عملکرد در  مسیرهای دشوار مناسب است.

برخی از جنبه های طراحی این دوچرخه نشان دهنده همکاری بین بخش های مختلف شرکت دوکاتی است. محدود کردن تعداد تولید به 230 دستگاه دوچرخه، ویژگی منحصر به فرد این مدل را افزایش می دهد.

دوکاتیE-Enduro دارای ترمزهای کالیپر دو پیستونی با روتورهای 203 میلی متری است و از تنظیم ارتفاع میکرو پشتیبانی می کند. می توانید پارامترهای سواری مانند سرعت و وضعیت باتری را در ال سی دی داخلی Shimano SC-EN600 دوچرخه مشاهده کنید. LCD را می توان با استفاده از برنامه Shimano Etube Project از راه دور کنترل کرد.

قیمت دوچرخه الکترونیکی دوکاتی E-Enduro Powerstage RR

دوچرخه الکترونیکی نسخه محدود دوکاتی E-Enduro Powerstage RR با قیمت 11990 دلار در ایالات متحده موجود است. قیمت دوچرخه برقی در بریتانیا و اتحادیه اروپا به ترتیب 11690 پوند (14881 دلار) و 11990 یورو (13087 دلار) تعیین شده است. دوکاتی می گوید تنها 230 دستگاه از این دوچرخه تولید خواهد شد و از طریق نمایندگی های منتخب در سراسر جهان در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. E-Enduro Powerstage RR در اندازه های متوسط، بزرگ و فوق العاده بزرگ عرضه میشود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.