عرضه ردمی نوت 13 پرو پلاس با سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی

شیائومی اعلام کرد که گوشی هوشمند میان رده بعدی خود یعنی ردمی نوت 13 پرو پلاس دارای سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ خواهد بود.

به گزارش تکناک، این گوشی هوشمند از سنسور ISOCELL HP3 استفاده خواهد کرد که سال پیش به عنوان دومین سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی این کمپانی معرفی شد.

اکنون شرکت های چینی از جمله آنر، موتورولا و اینفینیکس از سنسور های دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ در گوشی های خود استفاده می کنند.

ردمی نوت 13 پرو پلاس اواخر این ماه در چین عرضه خواهد شد و یکی از ویژگی های جذاب ان سنسور دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی است.اندازه سنسور این دوربین 1/1.4 اینچ و اندازه پیکسل آن 0.56 میکرومتر است.

این دوربین می تواند تصاویر 14 بایتی برای محدوده دینامیکی بالاتر و فوکوس خودکار فوق العاده QPD برای یک مکانیزم فوکوس مطمئن تر ثبت کند.اگر به یاد داشته باشید شیائومی از همان سنسور دوربین در مدل 12 پرو نیز استفاده کرده.

همچنین می تواند ویدیو های  4K و 8K  ضبط کند اما ردمی نوت 13 پرو پلاس که یک گوشی میان رده است تراشه ای ندارد که بتواند این ویدیو ها را ضبط کند.دیگر دوربین های این گوشی شامل دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

همچنین مشخص شده که این گوشی از پردازنده MediaTek Dimensity 7200 Ultra  استفاده می کند.این یک چیپست 4 نانومتری با دو هسته  CPU ARM Cortex_A715 با فرکانس 2.8 گیگا هرتز و شش هسته CPU ARM Cortex_A510 و پردازنده گرافیکی  Mali-G610 MC4 است.

دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند شامل یک صفحه نمایش 6.67 اینچی با وضوح 1.5 و نرخ رفرش 144 هرتز است.

گفته می شود این گوشی هوشمند دارای باتری 5000 میلی امپر بر ساعت با شارژ سریع 120 واتی است.این گوشی همچنین می تواند دارای حسگر اثر انگشت در پایین صفحه نمایش و اینترنت نسل پنجم و مسیریاب و قابلیت دو سیم کارت و وایفای نسل 6 و بلوتوث نسخه 5.3 و درگاه شارژ تایپ سی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.