سدان برقی جدید BMW رونمایی شد

BMW از جدیدترین کمپین چند کاناله خود برای خودروی مفهومی Vision Neue Klasse رونمایی کرده است که پیش نمایشی از جانشین سدان برقی سری 3 است و در سال 2025 وارد تولید خواهد شد.

به گزارش تکناک، این کمپین که «Neue New» نام دارد، زبان طراحی جدید و رابط کاربری خودروی مفهومی و همچنین تعهد آن به برقی‌سازی و پایداری را برجسته می‌کند.

کمپین “Neue New” با همکاری اینفلوئنسرها و فیلتر جدیدی برای اینستاگرام و اسنپ چت که کاربران را با استفاده از واقعیت افزوده به خودروی مفهومی نزدیک‌تر می‌کند، بر رسانه‌های اجتماعی متمرکز خواهد شد. این کمپین همچنین شامل سایر فعالیت‌های تبلیغاتی مانند انتشار دو صفحه در رسانه‌های چاپی خواهد بود.

خودروی مفهومی Vision Neue Klasse یک انحراف اساسی از زبان طراحی فعلی BMW است. خطوط ساده‌تر و زیبایی مینیمالیستی‌تری دارد و ویژگی‌هایی مانند جلوپنجره LED با جلوه سه بعدی مزین کرده است. این خودرو همچنین دارای یک رابط کاربری جدید است که تفاوت قابل توجهی با مدل های فعلی BMW دارد. این خودرو دارای نسل جدید سیستم BMW iDrive است که شامل یک نمایشگر فوق عریض هدآپ است که تقریباً تمام عرض شیشه جلو را پوشش می دهد.

در حالی که این خودروی مفهومی دارای برخی ویژگی‌های رادیکال است، احتمالاً در مدل تولیدی که قرار است در سال 2025 تولید شود، این ویژگی‌ها به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. با این حال، انتظار می رود بسیاری از عناصر طراحی این خودروی مفهومی در مدل تولیدی گنجانده شوند زیرا BMW گفته است که این خودروی مفهومی فقط یک مدل پیش نمایش ثابت نیست، بلکه یک نمونه اولیه کاملاً کاربردی است.

خودروی مفهومی Vision Neue Klasse BMW نگاهی اجمالی به آینده این برند دارد. این نشان دهنده تعهد BMW به دیجیتالی شدن و الکتریکی سازی است، در حالی که همچنان به وعده این برند مبنی بر لذت رانندگی عمل می کند. BMW هنوز مشخصات کامل Vision Neue Klasse را فاش نکرده است، اما اشاره کرده است که به لطف باتری های بزرگتر و کارآمدتر، می تواند تا 1000 کیلومتر برد داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.