عرضه رسمی تبلت Redmi Pad Pro شیائومی آغاز شد

همانطور که قبلا فاش شده بود، این گوشی هوشمند خط تولید جدیدی از گوشی‌های هوشمند کارآمد را آغاز می‌کند. این خط تولید جدید اساسا بین سری پرچمدار ردمی K و سری میان‌رده Note قرار می‌گیرد.

شیائومی پس از چند روز پیش‌ نمایش، رسما از تبلت Redmi Pad Pro رونمایی کرد.

به گزارش تک ناک، این تبلت جدید با پایبندی به رویکرد همیشگی سری ردمی، در دسته محصولات اقتصادی قرار می‌گیرد. اما این موضوع باعث نشده تا این تبلت، یک محصول معمولی باشد.

این دستگاه با سخت‌افزار میان‌رده توانمند همراه شده است. همچنین نباید فراموش کنیم که صفحه‌نمایش آن زیبا بوده و از قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند. تمامی این موارد باعث می‌شود تا Redmi Pad Pro به انتخابی عالی برای کسانی تبدیل شود که به دنبال تبلتی برای مصرف محتوا، هنر دیجیتال و بازی هستند.

تبلت Redmi Pad Pro تمام نیازهای ضروری را برآورده می‌کند

تبلت Redmi Pad Pro  از پردازنده Snapdragon 7s Gen 2 قدرت می‌گیرد. این پردازنده قدرتمندترین میان‌رده بازار نیست، اما همچنان از پس اجرای هر کاری که به آن محول کنید برمی‌آید.

این پردازنده با همراهی حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، باعث می‌شود تا با خیال راحت بتوانید روی این تبلت چندوظیفه انجام دهید و برنامه‌های پرمصرف را اجرا کنید.

وظیفه تأمین انرژی سخت‌افزار Pad Pro بر عهده یک باتری ۱۰,۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی است. این باتری از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند، یعنی زمان زیادی برای شارژ شدن از ۰ تا ۱۰۰ درصد نیاز ندارد. در بخش بیرونی، این تبلت اندرویدی به صفحه‌نمایش ۱۲.۱ اینچی LCD مجهز شده است. این پنل از رزولوشن 2.5K و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

با توجه به حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت و تأییدیه TUV Rheinland، می‌توانید انتظار داشته باشید که تجربه‌ بصری لذت‌بخشی با این تبلت داشته باشید. Redmi Pad Pro برای ارائه یک تجربه‌ی فراگیر در زمینه محتوا، حتی فراتر از این قدم برداشته است. این تبلت از Dolby Vision پشتیبانی می‌کند و از سیستم چهار بلندگو با فناوری Dolby Atmos بهره می‌برد.

دیگر نکات برجسته این تبلت اندرویدی شامل بلوتوث ۵.۲، وای‌فای ۶، دوربین‌های ۸ مگاپیکسلی جلو و عقب و سیستم‌عامل HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ می‌شود.

در مورد قیمت، قیمت اولیه آن در چین ۱۴۹۹ یوان، حدود ۲۳۴ دلار آمریکا است. این قیمت بسیار مناسبی برای یک تبلت با چنین مشخصاتی به شمار می‌رود. امیدواریم قیمت آن زمان عرضه در خارج از چین افزایش زیادی نداشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.