عرضه رسمی کامپیوتر گیمینگ منحصر به فرد Sneaker X

سرانجام پس از یک سال انتظار کامپیوتر گیمینگ منحصر به فرد “Sneaker X” از کمپانی کولرمستر با قیمت ۳,۷۹۹ دلار برای خرید در دسترس قرار گرفت.

به گزارش تکناک، کولرمستر، یک نام معروف در صنعت گیمینگ، کامپیوتر بازی ویژه‌ای به نام Sneaker X را راه‌اندازی کرده است. این کامپیوتر منحصر به فرد، الهام گرفته شده از کفش‌های ورزشی، در ابتدا در سال گذشته به مناسبت سی سالگی خود معرفی شد.

ویژگی‌های کلیدی کامپیوتر بازی Cooler Master Sneaker X

این کامپیوتر بازی، ظاهر و عملکرد بالا را با یک طراحی بصری جذاب با رنگ قرمز و سفید ترکیب می‌کند، که همگی در یک کیس کوچک و فشرده Mini ITX قرار گرفته‌اند.

در داخل کامپیوتر بازی Sneaker X، اجزا انتخاب شده در جهت ارائه تجربه‌ای استثنایی از بازی به کار گرفته شده است. این کامپیوتر با یک پردازنده Intel i7-13700K، کارت گرافیک Nvidia RTX 4070/Ti، یک مادربرد mini-ITX، 32 گیگابایت حافظه RAM DDR5 و فضای ذخیره‌سازی بزرگ 2 ترابایت NVMe تجهیز شده است.

کامپیوتر بازی Sneaker X همچنین تمرکز خود را بر روی تهویه موثر با پنل‌های جانبی مجهز به لوله‌های تهویه و فن ورودی دارای نورپردازی RGB گذاشته. این کامپیوتر شامل شیارهایی در بالا، جلو و عقب برای قابلیت دیدن اجزای داخلی مانند پاور، حافظه RAM و مادربرد است.

این طراحی از چیدمان دو محفظه‌ای استفاده می‌کند، که مادربرد، پردازنده CPU، حافظه RAM و اسلات M.2 را در یک محفظه جداگانه قرار می‌دهد و محفظه دیگر را به کارت گرافیک اختصاص می‌دهد تا عملکرد و خنک‌کنندگی بهتری را به ارمغان بیاورد.

کامپیوتر بازی Sneaker X شامل یک پاور SFX با قدرت 850 وات برای عملکرد بهینه است. همچنین این کامپیوتر دارای یک سیستم رادیاتور خنک کننده آبی AIO با ابعاد 360 میلیمتر است که به طور هوشمندانه در پایین کیس قرار گرفته است تا سرمایش مؤثری را تضمین کند در حالی که ظاهر زیبا طراحی حفظ می‌شود.

این کامپیوتر دو نسخه دارد، یکی با کارت گرافیک RTX 4070 و دیگری با کارت گرافیک RTX 4070 Ti. قیمت این دو نسخه به ترتیب حدود 3499.99 دلار و 3799.99 دلار است و با توجه به سلیقه و بودجه کاربران، ارائه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.