عرضه ساعت هوشمند جدید AMAZFIT در هند

ساعت هوشمند AMAZFIT POP 3S با قابلیت هایی نظیر نمایشگر AMOLED به طور رسمی در هند معرفی می شود.

به گزارش تکناک، ساعت هوشمند AMAZFIT یکی از نام‌های بسیار محبوب در صنعت ساعت‌های هوشمند است. با این حال، در مقابل برندهای مبتنی بر گوشی‌های هوشمند، ساعت‌های AMAZFIT به یک شرکت تعلق دارند که بیشتر تمرکز خود را بر روی دستگاه‌های قابل پوشیدن مانند ساعت‌های هوشمند قرار می‌دهد.

AMAZFIT با ارائه گزینه‌های برتر و محصولاتی که هم برای کاربران متخصص مناسب هستند و هم با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می‌شوند، توانسته است جوانان را به خود جذب کند. امروزه، این برند یک ساعت جدید به نام Amazfit Pop 3S را وارد یکی از بازارهای رقابتی جهان، یعنی هند، می‌کند.

ویژگی ها و مشخصات AMAZFIT POP 3S

Amazfit Pop 3S در حال آزمایش شانس خود در یک بازار پر رقابت است، اما همچنان ویژگی‌هایی منظم مانند صفحه نمایش AMOLED همیشه روشن را ارائه می‌دهد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش مستطیل AMOLED به قطر 1.96 اینچ است که همراه با ویژگی Always-On Display (AOD) عرضه می‌شود. این امر به این معناست که همیشه صفحه نمایش روشن می‌ماند هرگاه یک اعلان جدید دریافت شود. همچنین، می‌توانید صفحه نمایش را همیشه روشن نگه داشته و زمان را مشاهده کنید، با اینکه مصرف باتری کمی دارد. وضوح این صفحه نمایش 410 × 502 پیکسل است و شرکت بیش از 100 قاب ساعت برای انتخاب ارائه می‌دهد. قاب میانی این ساعت از آلیاژ روی زینک ساخته شده است، در حالی که دکمه‌های آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند.

ساعت هوشمند  Amazfit Pop 3S دارای نظارت بر ضربان قلب ۲۴ ساعته برای اکسیژن خون، ردیابی استرس و خواب است. همچنین با ۱۰۰ حالت ورزشی سازگار است که به شما امکان ردیابی تمرینات مختلف را می‌دهد. این ساعت هوشمند دارای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب IP68 است و با استفاده از فناوری Bluetooth LE 5.2، از تماس‌های بلوتوثی پشتیبانی می‌کند. همچنین، باطری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این دستگاه دارای عمر مفید ۱۲ روز است.

یکی از نقاط ضعف این ساعت، نداشتن GPS و NFC است. اگر به مکان‌یابی جغرافیایی یا پرداخت‌های بدون کارت نیاز دارید، همچنان باید گوشی هوشمند خود را همراه داشته باشید. ما فرض می کنیم که این هزینه ای است که باید پرداخت کرد تا این ساعت را در محدوده ای مقرون به صرفه نگه داریم.

قیمت و زمان عرضه

Amazfit Pop 3S با بند سیلیکونی با قیمت 42 دلار و با بند فلزی با قیمت تقریبی ۴۸ دلار به فروش می‌رسد. فروش عمومی این ساعت از امروز از وب‌سایت رسمی Amazfit  و آمازون شروع می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.