عرضه عمومی Microsoft Lists آغاز شد

برنامه Microsoft Lists  که قبلا محدود به کاربران تجاری و سازمانی بود، اکنون در دسترس عموم قرار دارد و هر کسی می‌تواند وارد آن شود و از این برنامه مدیریت وظایف استفاده کند.

به گزارش تکناک، این برنامه در سال 2020 راه‌اندازی شد و در ابتدا فقط برای کاربران تجاری و سازمانی محدود بود و پیش نمایش محدودی برای مصرف‌کنندگان در سال گذشته ارائه شد.

مایکروسافت اکنون به هر کسی با حساب مایکروسافت اجازه می‌دهد که از این نسخه رایگان Microsoft Lists از طریق برنامه‌های iOS و Android و وب استفاده کند.

در Microsoft Lists شما می توانید لیست‌ها را در تمام دستگاه‌ها ایجاد، مدیریت و به اشتراک بگذارید، همچنین با قالب‌های آماده برای وظایفی مانند پیگیری هزینه‌ها، تهیه‌ی دستور العمل‌های غذایی، ایده‌های هدیه و بسیاری دیگر آن ها را انجام دهید. شما می‌توانید به راحتی لیست‌ها را با همکاران، دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید تا چند نفر بتوانند در یک  لیست کمک کنند.

Microsoft Lists دارای یک نمای شبکه‌ای ساده از لیست‌ها است، همچنین می‌توانید به نمای تقویم یا طرح سفارشی مانند Asana و Airtable آن را تغییر دهید. همچنین می‌توانید لیست‌ها را به فایل‌های CSV صادر کنید تا امکان وارد کردن داده به برنامه‌ها و خدمات دیگر را آسان کنید.

گاریما وادهرا ، مدیر برنامه اصلی در مایکروسافت، می‌گوید: “ما هیجان زده هستیم که ببینیم چه نوع اطلاعاتی را در طول پیش نمایش ایجاد می کنید و چگونه همه آنها را به اشتراک می گذارید. ایجاد، استفاده، و به اشتراک گذاری اطلاعات خود با هرکسی، در هر مکانی در حین حرکت با یک تجربه شخصی سازی شده و اول از طریق تلفن همراه باید جالب باشد.”

Microsoft Lists در حال حاضر در نسخه پیش‌نمایش در آدرس lists.microsoft.com و از طریق برنامه‌های iOS و Android مخصوص در دسترس است. مایکروسافت هنوز اعلام نکرده است که آیا قصد دارد یک برنامه رایانه‌ای راه‌اندازی کند یا زمان عرضه رسمی Microsoft Lists را از نسخه پیش‌نمایش اعلام کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.