عرضه لپ تاپ جدید هوآوی در 28 اردیبهشت

شرکت هوآوی به زودی میت‌بوک E 2023 با پردازنده Intel i7-1260U و صفحه نمایش OLED 12.6 اینچی را به بازار عرضه خواهد کرد.

به گزارش تکناک، شرکت هوآوی به گسترش خانواده محصولات خود ادامه می‌دهد. این شرکت که برای مدتی در بازار گوشی هوشمند با مشکل روبرو شد و حالا با فعالیت در صنایع دیگر خسارت را جبران می‌کند. به همین خاطر، هفته گذشته، شرکت مدل‌های کامپیوتری مانند MateBook X Pro و MateBook 16S را در یک رویداد در آلمان به بازار جهانی معرفی کرد. با این حال، برنامه‌های هوآوی تنها به این محدود نمی‌شود. لپ تاپ 2در1 قدرتمند Huawei MateBook E 2023 با پردازنده Intel i7 نیز معرفی شده است. جزئیات بیشتر در ادامه آمده است.

عرضه MateBook E 2023 در تاریخ 18 می 

هوآوی در حال آماده‌سازی برای بروزرسانی مدل لپ تاپ 2در1 MateBook E است که برای اولین بار در سال 2021 معرفی شده بود. این محصول که دو سال با آرامشی نسبی پشت سر گذاشته بود، در یک رویداد برنامه‌ریزی شده برای 18 می( 28 اردیبهشت)، دوباره به بازار باز می گردد. این لپ تاپ 2در1 در طراحی مشابه به مدل قبلی، ادامه خواهد داد، اما به صورت چشمگیری در عملکرد بهبود یافته است.

لپ تاپ MateBook E 2023 نماینده‌ واقعی قدرت در عملکرد است که با رونمایی از آن، یک پیشرانه‌ 50 درصد برتری در مقایسه با مدل قبلی خود، به نمایش گذاشته شده است. این افزایش چشم‌گیر در عملکرد را به پردازنده Intel i7-1260U و سیستم خنک‌کننده نوآورانه آن مدیون است که تضمین می‌کند تا دستگاه حتی در زمان استفاده شدید، عملکرد بهینه خود را حفظ کند. این دستگاه در دو نسخه عرضه خواهد شد که یکی با 16 گیگابایت حافظه RAM و فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی و دیگری با همان RAM اما با فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایت خواهد بود.

یکی از ویژگی‌های برجسته لپ تاپ جدید MateBook E، صفحه کلید ‌جدا شونده با باتری داخلی آن است. این طراحی نوآورانه نه تنها از عملکرد کیبورد اطمینان حاصل می‌کند، بلکه عمر کلی باتری دستگاه را نیز افزایش می‌دهد و باعث می‌شود بتوانید به مدت بیشتری بدون وقفه تفریح یا کار کنید.

لپ تاپ MateBook E 2023 با توجه به نیازهای کاربران فعلی تکنولوژی، چندین ویژگی اتصالاتی را ارائه می‌دهد. این دستگاه شامل دو پورت Type-C است و از Thunderbolt 4 پشتیبانی می‌کند که قابلیت انتقال داده و شارژ سریعی را فراهم می‌کند. صفحه نمایش با نرخ تازه‌سازی 120Hz نیز بخشی از این پکیج جذاب است که تجربه‌ کار با آن را بهبود می‌بخشد. لپتاپ MateBook E 2023 با HarmonyOS عمل می‌کند و ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند Super Terminal، Mobile Engine 2.0 و Super Transfer Station را داراست.

مدل قبلی این دستگاه، MateBook E، با پردازنده نسل 11، صفحه نمایش OLED 12.6 اینچی و کانفیگ i5 + 8GB + 256GB + کیبورد مجهز شده بود و با قیمت 5999 یوان به بازار عرضه شده بود. با این حال، با توجه به تورم و افزایش هزینه‌ها، انتظار می‌رود قیمت مدل جدید کمی بیشتر باشد. با این حال، بهتر است تا رویداد رسمی رونمایی از محصول در تاریخ 18 می صبر کنیم تا در مورد قیمت صحبت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.