عرضه نوکیا C300 و C110 با قیمت های مناسب

نوکیا دهه‌ها به عرضه تلفن‌های همراه مستحکم و قابل اعتماد خود مشهور بوده است و اکنون این شرکت با عرضه‌ گوشی‌های هوشمند جدید یعنی نوکیا C300 و C110، به این روند ادامه خواهد داد.

به گزارش تکناک، مشخصات این دو دستگاه که قرار است به زودی در ایالات متحده آمریکا عرضه شوند، اخیرا فاش شده است.

نوکیا C300، مدل پیشرفته تر است. این دستگاه نوکیا دارای قابلیت اتصال 5G، به معنای سرعت اینترنت سریعتر و اتصال روانتر است. این گوشی همچنین دارای رتبه IP52 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است و برای اکثر افراد یک مزیت به حساب می‌آید.

این گوشی نوکیا دارای یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است و انرژی کافی برای دوام در طول روز را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با این حال، عرضه این تلفن همراه نوکیا با اندروید 12 می‌تواند موجب صرف نظر برخی که نسخه جدیدتر اندروید را ترجیح می‌دهند، شود.

نوکیا C300 دارای یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مناسب است. در پشت، ماژول دوربین دارای سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. این تنظیمات تطبیق پذیری مناسبی برای ثبت عکس ها و فیلم‌های با کیفیت متوسط به کاربر می‌دهد. حافظه داخلی تنها 32 گیگابایت است، اما می توان آن را با کارت microSD افزایش داد.

از سوی دیگر، نوکیا C110 گزینه ای مقرون به صرفه تر است. همچنین شامل اتصال 5G می‌شود که با توجه به قیمت آن قابل توجه است. این دستگاه همچنین مانند نوکیا C300 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. C110 یک باتری کوچکتر 3000 میلی آمپر ساعتی دارد، اما همچنان برای دوام یک روز کامل با استفاده متوسط می‌تواند کافی باشد. تنظیمات دوربین آن ساده‌تر است، و شامل یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی می‌شود. این دستگاه همچنین دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش حافظه است.

نوکیا C300 و C110 ویژگی های قابل توجهی با توجه به قیمت های خود ارائه می دهند. اگر به دنبال دستگاهی پیشرفته‌تر با قابلیت‌های دوربین بهتر و باتری بزرگ‌تر هستید، Nokia C300 (Finnish multinational telecommunications and information technology company) می‌تواند انتخاب بهتری باشد. با این حال، در صورت داشتن بودجه‌ای محدود، نوکیا C110 دارای اتصال 5G ارزش امتحان دارد. طبق رندرهای فاش شده اخیر، نوکیا XR30 نیز به نمایش درآمده است. در هر صورت، انتظار می‌رود جدیدترین گوشی‌های هوشمند نوکیا با عملکرد قابل‌اعتماد و دوام این برند ارائه شوند.

1 دیدگاه برای “عرضه نوکیا C300 و C110 با قیمت های مناسب

  1. جمیل شیبانی گفته:

    ظاهرا در بازار ایران عرضه نمی شود از خیلی وقت است که بنده دنبال چنین گوشی هستم آن هم از مارک نوکیا عاشق نوکیا هستم اگر وارد بازار ایران شد لطفا اطلاع رسانی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.