عرضه وان‌پلاس Ace 2 Pro با شارژ سریع ۱۵۰ واتی

وان‌پلاس پس از عرضه  گوشی های Ace 2 و Ace 2V، در حال آماده‌سازی برای عرضه مدل جدید Ace 2 Pro است که ارتقاء معناداری را به دنبال دارد.

به گزارش تکناک،  به عنوان مثال، این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲ پشتیبانی می‌کند (Ace 2 از SD8+ نسل ۱ پشتیبانی می‌کند). همچنین سازمان 3C چین تایید می‌کند که این گوشی از شارژ سریع ۱۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این یک توسعه جالب است و به این معنی است که صاحبان آینده وان‌پلاس Ace 2 Pro قادر خواهند بود تا این گوشی را به سرعت شارژ کنند.

گواهی 3C، وان‌پلاس Ace 2 Pro را با همان شناسه PJA110 تأیید می‌کند که در لیست‌های قبلی دیده شده بود و با شماره مدل VCBEJACH برای آداپتور برق همراه است. این آداپتور برق حداکثر سرعت شارژ ۱۵۰ وات (۱۱ ولت/۱۳.۷ آمپر) را پشتیبانی می‌کند. این سرعت شارژ بیشتر از واریانت‌های ۸۰ وات و ۱۰۰ وات شارژ گوشی وان‌پلاس ۱۱ است.

Ace 2 Pro جدید به همان سرعت OnePlus 10T از سال گذشته شارژ می شود. در واقع، انتظار می‌رود Ace 2 Pro به عنوان OnePlus 11T در بازارهای جهانی عرضه شود و این می‌تواند توضیحی برای شباهت‌ها باشد.

علاوه بر سرعت شارژ، وب‌سایت گیک‌بنچ نیز وجود پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲ را در گوشی تأیید کرد. همچنین این گوشی تا ۲۴ گیگابایت حافظه‌ی RAM و ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت. ارائه ۲۴ گیگابایت حافظه‌ی RAM یک قدم چشم‌گیر برای وان‌پلاس است و همچنین نشان می‌دهد که صنعت گوشی‌های هوشمند دارای پیشرفت جالبی است. اگرچه در این نقطه ۲۴ گیگابایت حافظه‌ی RAM به نظر نمی‌آید ضروری باشد، با این حال، قابلیت‌های چندگانه در این گوشی هوشمند عالی خواهد بود.

سایر مشخصات و عرضه احتمالی

وان‌پلاس Ace 2 Pro دارای صفحه‌ی نمایش AMOLED با اندازه ۶.۷۴ اینچ است. این صفحه‌ی نمایش دارای وضوح ۲۷۷۲ در ۱۲۴۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است. این گوشی از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با شارژ ۱۵۰ واتی فوق‌العاده، استفاده می‌کند. در زمینه‌ی دوربین، این گوشی همان‌طور که معمول است، دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است.

وان‌پلاس هیچ جزئیاتی در مورد عرضه‌ گوشی جدید خود در اختیارمان قرار نداده است. با این حال، با توجه به تمامی لیست‌هایی که گوشی در چند ماه گذشته به آنها رجوع کرده است، منتظر عرضه‌ نزدیک آن هستیم. این شرکت همچنین برای عرضه‌ اولین گوشی‌های قابل تا شدن خود آماده‌ می‌شود، بنابراین منتظر شنیدن اخبار بیشتری درباره‌ رویدادهای آینده وان‌پلاس هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.