عرضه ویرایشگر جدید در نسخه جدید Google Photos

نسخه وب Google Photos پس از طراحی مجدد برای تبلت های اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ با ویرایشگر جدیدی به روز شده است.

به گزارش تکناک، اکنون یک برگه پیشنهادات متنی با گزینه هایی مانند Enhance، Warm و Cool ابتدا ظاهر می شود. اگر شما مشترک Google One هستید، ممکن است همچنین گزینه‌هایی مانند  Portrait light، Blur، Sky، Colorو HDR را ببینید. این ابتدا در ماه ژوئن اعلام شد.

تغییر نسبت تصویر با یک به‌روزرسانی مهمتر ارائه می‌شود. به جای ورود به ابزار برش تمام صفحه، شما می‌توانید از بین گزینه‌های زیر انتخاب کنید: Free, Original, Square 16:9 (9:16)، 5:4 (4:5)، 4:3 (3:4) و 3:2 (2:3). این تنظیمات پیش‌فرض به راحتی قابل دسترس تر از روش قبلی منوی کشویی هستند. سپس می‌توانید برای Adjust آن را بکشید، در حالی که کنترل چرخش در پایین، همراه با دکمه بازنشانی نمایش داده می‌شود.

اکنون Adjust به جای گروه بندی بر اساس Light، Color و Pop، همه لغزنده ها را بلافاصله نشان می دهد. هر کدام با یک نماد از برنامه Android/iOS همراه است.

فیلترها که قبلاً در برگه اول قرار داشت، حالا آخرین برگه نمایش داده شده است.

ما شاهد این هستیم که این طراحی مجدد به طور گسترده ای با پیام آبی رنگ «ویرایشگر جدید را امتحان کنید» هنگام باز کردن یک عکس، منتشر شده است. ویرایشگر Google Photos با صفحه نمایشگر بزرگ اکنون دارای برابری UI/UX در تلفن همراه و دسکتاپ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.