عرضه ویندوز ۱۲ با ویژگی های شگفت انگیز

سیستم عامل ویندوز 11 هنوز جدید محسوب می شود، اما شایعات زیادی درباره جانشین آن، ویندوز 12، وجود دارد. اگر علاقه‌مند به دانستن جزییاتی از بروزرسانی بعدی ویندوز هستید، این مطلب را بخوانید.

به گزارش تکناک، ویندوز 11 (خانواده‌ای از سیستم‌های عامل برای رایانه‌های شخصی، سرورها، تلفن‌های همراه هوشمند و دستگاه‌های مجتمع) در بسیاری از موارد واقعاً کارآمد است. هنگام استفاده از آن، می‌توانید واقعاً احساس پیشرفت چشمگیر نسبت به سیستم عامل قبلی آن یعنی، یعنی ویندوز 10، کنید. این نسخه بسیاری از مشکلات را رفع کرده، ویژگی‌های جدیدی اضافه کرده و به طور کلی تجربه کاربری بهتری را ارائه می‌دهد.

با این حال، این سیستم عامل با مشکلات خاص خود همراه است. شرکت مایکروسافت سعی کرده است تا بیشتر این مشکلات را با به روزرسانی‌های جدید رفع کند، اما به محض اینکه یک مشکل رفع می‌شود، مشکل دیگری پدیدار می‌شود. به نظر می‌رسد همان‌طور که روزرسانی‌هایی برای رفع این مشکلات منتشر می‌شود، مشکلات جدیدی هم ظاهر می‌شوند.

به همین دلیل، بسیاری از کاربران به ویندوز 10 بازگشتند. برخی کاربران به دلیل شنیدن برخی از این مشکلات حتی شروع به استفاده از ویندوز 11 نکردند.

طراح مفهومی بسیار معروف، Addy Visuals، با طرح جدیدی آمده است که نشان می‌دهد سیستم عامل ویندوز 12 به شدت شگفت‌انگیز است. این طراح مفهومی، یک سابقه طولانی از به واقعیت پیوستن تصوراتش دارد. او چیزی مشابه برای ویندوز XP نسخه 2022 و ویندوز 7 نسخه 2022 انجام داده است.

بعضی از نکات کلیدی این طراحی شامل تازه‌سازی Dynamic Taskbar و منوی Start جدید است. Taskbar جدید دینامیک شده است و می‌تواند اطلاعات مهم را به صورت خلاصه در اختیار شما قرار دهد.

Taskbar در سیستم عامل ویندوز 12

Taskbar جدید اجازه چندین سفارشی‌سازی را می‌دهد. کاربر می‌تواند از بین Joined، Classic یا Compact انتخاب کند. همچنین کاربر می‌تواند برنامه‌ها را در داخل Taskbar گروه‌بندی کند.

برنامه های گروهی و ابزارک‌ها در سیستم عامل ویندوز 12 

طراحی Microsoft Windows 12 (family of computer operating systems developed by Microsoft) جدید همچنین بر تنظیم دسکتاپ به منظور سازگاری با شخصیت کاربر تمرکز دارد. کاربران می‌توانند برنامه‌های خاصی را در دسکتاپ گروه‌بندی کنند. آنها همچنین می‌توانند ویجت‌های جدید را همانند “Smart Docks” سنجاق کنند که به کاربر در انجام سریع وظایف مهم کمک می‌کند.

کاوشگر فایل و حالت تاریک دینامیک

این طرح جدید بالاخره File Explorer رابه سیستم عامل ویندوز 12 وارد کرده است. فایل اکسپلورر اکنون می‌تواند بسیاری از وظایف مهم را انجام دهد. همچنین دارای یک Drop Zone که به کاربر اجازه می‌دهد فایل‌ها را برای دسترسی آسان در آینده بکشد و بیاندازد. حالت تاریک پویا نیز امکان تغییر کل ظاهر را با یک کلیک امکان‌پذیر می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.