عرضه چراغ خاموش Galaxy Tab A9

سامسونگ بی سر و صدا تبلت تازه‌ای را راه‌اندازی کرده است. این دستگاه با نام Galaxy Tab A9 معرفی شده و در وب‌سایت سامسونگ گواتمالا و وب‌سایت آمازون امارات متحده عربی به صورت رسمی موجود است.

به گزارش تکناک، در اصل، تبلت سامسونگ Galaxy Tab A9 یک تبلت سطح پایه است. این دستگاه با قیمت 1،499 GTQ، که حدود 191 دلار است، به صورت رسمی معرفی شد. در بیانیه رسمی مطبوعاتی به Tab A9+ نیز اشاره شده است. با این حال، سامسونگ جزئیات کامل مشخصات و قیمت برای نسخه پیشرفته‌تر را افشا نکرده است.

مشخصات اصلی SAMSUNG GALAXY TAB A9

اگرچه Samsung Galaxy Tab A9 با یک قیمت مقرون به صرفه به بازار عرضه شده است، اما ویژگی‌های مناسبی نیز دارد. در قسمت جلویی، این تبلت با صفحه نمایش LCD 8.7 اینچی و رزولوشن 800 × 1340 پیکسل عرضه می‌شود. درون این دستگاه از یک تراشه MediaTek Helio G99 استفاده شده است که همان SoC موجود در OnePlus Pad Go می‌باشد.

شاید تعجب کنید اما تراشه MediaTek Helio G99 یک تراشه سطح پایه  است. این تراشه قادر است برنامه‌های روزمره و برخی از برنامه‌های کم‌توان را بدون مشکل اجرا کند. این بدان معناست که می‌توانید انتظار تجربه سرگرمی قابل قبولی را با Galaxy Tab A9 داشته باشید. همچنین، این تبلت دارای فناوری Dolby Atmos است که صدای جذاب و فراگیری را فراهم می‌کند.

سامسونگ این تراشه را با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی همراه کرده است. با این حال، مدل پایه دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. در حالی که 64 گیگابایت حافظه داخلی خبر بدی است، بخش خوب این است که تبلت از درگاه کارت microSD پشتیبانی می کند. که با آن می توانید فضای ذخیره سازی را افزایش دهید.

در زمینه نرم‌افزار، Galaxy Tab A9 با سیستم عامل اندروید 13 اجرا می‌شود و علاوه بر آن، این تبلت باید با One UI 5.1 ارائه شود که پوسته اندرویدی سامسونگ است. این نسخه از One UI شامل چندین ویژگی سامسونگ مانند Quick Share، Continue Apps و Auto Sync است. علاوه بر این، تبلت دارای یک دوربین تک در پشت و یک دوربین سلفی در جلو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.