عرضه گوشی مرموز شیائومی با شارژ 67 واتی

گوشی هوشمند بعدی شیائومی، با نام  Civi 3 تا پایان ماه می عرضه خواهد شد. علاوه بر آن، انتظار می‌رود شرکت Mix 5، Redmi K60 Ultra و Mix Fold 3 را در ماه‌های آینده منتشر کند.

به گزارش تکناک، در این میان، یک گوشی مرموز  شیائومی  توسط 3C تایید شده است. در این لیست فقط شماره مدل آن قید و به سرعت شارژ آن اشاره شده‌است.

این اولین باری است که اطلاعاتی از این گوشی هوشمند آینده شیائومی با شماره مدل 23054RA19C منتشر می‌شود.

طبق اطلاعات بدست آمده از مرجع نظارتی 3C، این گوشی با یک شارژر 67 واتی با شماره مدل MDY-14-EV یا MDY15-EQ عرضه خواهد شد. بنابراین، احتمالا از شارژ سیمی 67 وات یا کمتر پشتیبانی خواهد کرد..

یک گوشی مرموز  شیائومی  توسط 3C تایید شده است. در این لیست فقط شماره مدل آن قید و به سرعت شارژ آن اشاره شده‌است.

متأسفانه، این تمام اطلاعاتی در دست از این محصول ناشناخته است. این دستگاه با Civi 3 و Redmi K60 Ultra آینده متفاوت خواهد بود زیرا این دستگاه‌ ها به ترتیب دارای شماره مدل  23046PNC9C  و  23078PND5C هستند.

آیا ممکن است این دستگاه همان Mix 5 باشد؟ احتمال آن کم است. زیرا Mix 4 خود از شارژ 120 واتی پشتیبانی می‌کند و شارژ جانشین آن نباید به 67 وات محدود شود.

علاقمندان مشتاقانه منتظر کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول در روزهای آینده هستند. این دستگاه در فهرست MIIT نیز مشاهده شده است، بنابراین، به زودی در سایر وب سایت های صدور گواهینامه و پلتفرم های سنجش، جزئیات بیشتری آن مشخص خواهد شد.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند مرموز شیائومی چیست؟ تحت عنوان شیائومی یا ردمی عرضه خواهد شد؟ مهمتر از همه، آیا در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.