عرضه گوشی پیکسل 8 با چند ارتقاء بزرگ

دوربین همیشه بهترین ویژگی گوشی های هوشمند پیکسل گوگل بوده است و بر اساس یک افشای جدید ، گوشی های پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو قرار است شامل چندین ارتقاء بزرگ شوند.

به گزارش تکناک، مهمترین ارتقا در گزارش جدید حسگر دوربین اصلی جدید برای هر دو گوشی یعنی استفاده از  سامسونگ ISOCELL GN2 است. این حسگر 50 مگاپیکسلی جانشین مستقیم GN1 است که پیکسل 6 و 7 از آن استفاده می‌کنند. حسگر در ابعاد فیزیکی بزرگتر است و قادر است حدود 35 درصد نور بیشتری را دریافت کند.

حسگر جدید همچنین پشتیبانی فنی بیشتری برای ویژگی‌هایی مانند ضبط ویدیوی 8K (Tensor G3 نیز این را پشتیبانی می‌کند) و HDR مرحله‌ای اضافه می‌کند، که همچنین گفته می‌شود قرار است به گوشی های پیکسل جدید اضافه شوند

پیکسل 8 پرو یک ارتقای اختصاصی دیگر در حسگر زمان پرواز خود دریافت می‌کند، که یک حسگر ToF VL53L8 8×8 را در بر می‌گیرد. تمام گوشی‌های پیکسل مبتنی بر Tensor یکی از این حسگرها را داشته‌اند، اما مدل جدید پیکسل 8 پرو ممکن است برخی ارتقای معناداری را در زمینه فوکوس خودکار دریافت کند.

جزییات حسگر دمای مدل پیکسل 8 Pro  که پیش از این درز کرده بود می گوید که این حسگر Melexis MLX90632 است، که فقط یک حسگر دما است. با وجود اینکه این قطعه به صورت تک فروشی منفرد گران به نظر می‌رسد، هیچ تصویربرداری حرارتی در اینجا وجود ندارد.

هر دو گوشی همچنین ارتقای دوربین ultrawide دریافت می کنند. به نظر می‌رسد پیکسل 8 پرو برای دوربین ultrawide خود حسگر 64 مگاپیکسلی سونی IMX787 را به کار می‌گیرد. این حسگری است که پیکسل 7a برای دوربین اصلی خود استفاده می‌کند و یک ارتقا قابل توجه از حسگر 12 مگاپیکسلی است که گوگل برای مدت زیادی برای ultrawide استفاده کرده است.

به طور قابل توجه، اشاره شده است که حالت ماکروی پیکسل 7 پرو ممکن است در این دستگاه جدید مجددا ظاهر نشود. پیکسل 8 همچنین یک تغییر ultrawide به حسگر سونی IMX386 12 مگاپیکسلی دریافت می‌کند،

لنز تله‌فوتوگرافی پیکسل 8 پرو و همچنین دوربین سلفی در هر دو گوشی طبق گزارشات بدون تغییر باقی می‌مانند.

به نظر می‌رسد نرم‌افزار دوربین گوگل شامل سه بروزرسانی خواهد بود. این بروزرسانی ها شامل انتخاب سطح برای بوکه مصنوعی تولید شده در ویدیوها از طریق حالت “سینمایی” ، به همراه “چراغ قوه سازگار” که قادر خواهد بود شدت فلاش LED را بر اساس صحنه‌ای که در حال فیلمبرداری هستید تنظیم کند خواهد بود.  در آخر هم “Segmentation AWB” وجود دارد، که صحنه فیلمبرداری را به قطعات مختلف با استفاده از هوش مصنوعی برش می‌دهد تا روش‌های پردازش بهتری را به هر قسمت از تصویر اعمال کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.