عرضه گوشی پیکسل 8 با یک ویژگی خاص

بر اساس یک ویدیوی منتشر شده، گوشی پیکسل 8 دارای ویژگی‌های جدید ویرایش عکس با هوش مصنوعی و همچنین کنترل‌های دستی به سبک DSLR است.

به گزارش تکناک، اخیرا مشخصات دوربین Pixel 8 و یک ویدیوی تبلیغاتی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی برای این گوشی، از طریق  91Mobiles منتشر شد و اولین نگاه واقعی را که چگونه گوگل هوش مصنوعی بیشتری را در گوشی های هوشمند پرچمدار خود ادغام خواهد کرد، را به ما داد.

 

Magic Editor، که این شرکت در اوایل سال جاری اعلام کرد برای «انتخاب» تلفن‌های پیکسل آمده است، مانند یک نسخه سوپرشارژر Magic Eraser است. این ابزار به شما امکان می‌دهد هر عکسی که می‌گیرید را به صورتی که می‌خواهید تغییر دهید. این در یک نمایش نشان داده شده است که در آن شخص سه عکس از یک خانواده روی چرخ فلک می گیرد و آنها را در یک عکس ترکیب می کند تا همه در همان لحظه لبخند بزنند و به دوربین نگاه کنند.

شرکت همچنین با حرکت دادن اشیا در تصویر، حذف اشیای پس‌زمینه و جایگزینی آسمان ظهر با غروب، نحوه عملکرد Magic Editor را نشان می‌دهد، که باعث تغییر کامل نورپردازی تصویر می‌شود. همه این ها بسیار شبیه به آنچه که گوگل در مراسم I/O ماه مه نشان داد، است. این همچنین موضوع خوبی برای بحث درباره خط مرزهای تارشدگی بین واقعیت و غیر واقعیت در عکاسی است.

ویدیو همچنین نمایش دادن ترکیبی از کنترل‌های دستی سبک دوربین‌های دیجیتال SLR را نشان می‌دهد که به شما امکان تنظیم سرعت شاتر و ISO تصویر را می‌دهد، همچنین یک لغزنده فوکوس، به جای تمرکز با لمس معمول در برنامه‌های دوربین داخلی است.

مشخصاتی که اخیرا منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی پیکسل 8 پرو از سیستم دوربین بهتری با یک دوربین اولتراواید 48 مگاپیکسل با زاویه دید 125.5 درجه و یک دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسل بهره می‌برد، در حالی که هر دو دوربین دارای یک دوربین واید 50 مگاپیکسلی هستند. این مشخصات همچنین نشان می‌دهد که پیکسل 8 دارای دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض مشابه پیکسل 7 پرو است و میدان دید آن را از 114 درجه به 125.8 افزایش می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.