عرضه یک ویژگی جدید برای گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ

در آخرین به‌روزرسانی، گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ امکان استفاده از ویژگی بلوتوث Auracast را دریافت کرده است

به گزارش تکناک، سامسونگ در ماه اگوست 2022، Galaxy Buds 2 Pro را عرضه کرد که شامل ویژگی‌هایی نظیر نویزکنسلینگ فعال بسیار موثر، صدای Hi-Fi 24 بیتی، تشخیص صدای گفتار و سایر ویژگی‌ها است.

از آن زمان به بعد، سامسونگ به صورت دوره‌ای این هدفون‌ها را به‌روزرسانی کرده و ویژگی‌های جدیدی به آنها اضافه کرده است. در حال حاضر، یک به‌روزرسانی دیگر با پشتیبانی از بلوتوث Auracast عرضه شده است.

این به‌روزرسانی که با شماره نسخه R510XXUAWI2 یا R510XXU0AWI2 شناخته می‌شود، با حجم 5.88 مگابایت ارائه شده است. همانطور که در بالا ذکر شد، ویژگی برجسته این به‌روزرسانی بلوتوث Auracast است که سامسونگ در سال گذشته معرفی کرده است.

این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد صدا را به چند هدفون یا بلندگوی بلوتوثی بی‌سیم ارسال کنند و برای تجربه مشترک موسیقی مناسب است. با این حال، مهم است به‌یاد داشت که این ویژگی تنها با هدفون‌هایی که از LE Audio پشتیبانی می‌کنند قابل استفاده است.

برای دسترسی به این ویژگی، کاربران می‌توانند از برنامه Galaxy Wearable استفاده کنند. فقط کافیست به منوی همبرگر در سمت چپ رفته، گزینه Galaxy Buds 2 Pro را انتخاب کنید، به تنظیمات هدفون بروید، گزینه به‌روزرسانی نرم‌افزار هدفون را انتخاب کنید و سپس دکمه دانلود و نصب را فشار دهید.

در خبرهای مرتبط، اخیراً سامسونگ Galaxy Buds FE را به عنوان گزینه‌ای با قیمت ارزان‌تر برای کاربران Galaxy معرفی کرده است که می‌خواهند وارد اکوسیستم سامسونگ شوند. با این حال، Buds FE برخی از ویژگی‌ها را که در نسخه‌های برجسته‌تر وجود دارد، ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.