عرضه Razr بعدی موتورولا با صفحه نمایش فوق العاده

گوشی های سری بعدی Razr تاشو شرکت موتورولا با صفحه نمایش دارای ویژگی های فوق العاده  به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش تکناک، این روزها گوشی‌های هوشمند معمولی کمی خسته کننده به نظر می ‌رسند، اما تاشو‌های جدید با حس و حال تازه‌ای به این دستگاه‌ها تنوع بخشیده اند.

با وجود تسلط سامسونگ در این زمینه، رقبای غیرآمریکایی مانند Oppo، به پیشرفت‌های بسیاری در زمینه سخت‌افزار این دستگاه‌ها دست پیدا کردند. علاوه بر آن، شایعاتی درباره پیوستن گوگل و وان پلاس به عرصه دستگاههای تاشو هم وجود دارد.

پس از آنها، به نظر می‌ رسد موتورولا، شرکتی که در چند سال گذشته موفق به عرضه سه دستگاه تاشو شده است، برای دستیابی به جایگاه خاصی در این زمینه موفقیتی نداشته است. با این حال، ممکن است این شرایط تغییر کند، و این برند به درخواست طرفداران پاسخ دهد.

ایوان بلاس، سه عکس از یک گوشی تاشو موتورولا معرفی نشده در توییتر منتشر کرده است. این تصاویر احتمالاً از سری بعدی Razr هستند. این تاشو بسیار شبیه به نسل سوم Razr است و فاقد ظاهر و احساس نمادین یک مدل مشخص است. با این حال، نمایشگرعظیم بیش از آنچه که در زیبایی‌شناسی چشم‌نواز از دست می ‌دهد، را جبران می‌ کند.

برخلاف اکثر گوشی‌های تاشو، به نظر می‌ رسد موتورولا در حال گسترش صفحه نمایش بیرونی در بیشتر دستگاه‌ها است. یعنی این شرکت سه بریدگی صفحه نمایش را باید به منظور ایجاد فضا برای سنسورهای دوربین و فلاش در نظر بگیرد. در صورت توسعه چنین نمایشگری،  کاربر می‌ تواند اعلان‌ها را به صورت کامل، بدون نیاز به باز کردن گوشی خود مشاهده کند.

همچنین، ممکن است بتوان برنامه‌ها را با دسترسی کامل به صفحه اصلی سفارشی باز کرد. در یکی از تصاویر حتی یک نماد کشوی برنامه با امکان کنترل کامل همه موارد نصب شده روی دستگاه قابل مشاهده است. به منظور آگاهی بیشتر از محدودیت‌ها و قابلیت‌های چنین نمایشگری باید منتظر ارتقا نرم‌افزاری موتورولا هم باشیم، اما به نظر می ‌رسد شاهد یک ارتقای بزرگ نسبت به پنل 2.7 اینچی نسبتاً بد در مدل قبل خواهیم بود.

موتورولا با عرضه نسل سوم Razr  در سال گذشته ، به دستگاه‌ های پرچمدار نزدیک شد و با ارائه این مدل جدید، انتظار عرضه یک مدل رده‌بالا از او می‌ رود. طبق داده‌های موجود، دستگاه پیشین با وجود عرضه در چین و اروپا، هرگز در ایالات متحده به فروش نرسید و در این مرحله نیزعرضه در آمریکای شمالی بعید به نظر می رسد. در صورت موفقیت مدل جدید، امیدواریم این مدل در همه مناطق به فروش برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.