عصبانیت کاربران از یک تغییر عجیب iOS 17

تغییرات اغلب منجر به ارائه نظرات متفاوت می‌شود و اپل با یک تغییر در رابط کاربری iOS 17، بدون شک تحت حمله نظرات متفاوتی قرار گرفته است.

به گزارش تکناک، در آخرین نسخه آزمایشی سیستم عامل آیفون، شرکت تصمیم گرفته است دکمه پایان تماس را جابجا کند.

انتقال دکمه از مرکز صفحه جایی که سال‌های طولانی در آنجا قرار داشته است باعث ایجاد ابهام و نارضایتی‌هایی از طرف آزمایش‌کنندگان بتا شده است. چون کاربران برای بیش از دهه‌ها به این دکمه در موقعیت مرکزی عادت کرده‌اند و اعتراض می‌کنند که موقعیت جدید باعث بوجود آمدن مشکل حافظه عضلانی می‌شود.

اپل دلیلی را برای چنین تغییر قابل ملاحظه‌ای در المان رابط کاربری iOS ارائه نداده است. در X / توییتر، بسیاری از بحث‌ها درباره اینکه چه چیزی می‌تواند دلیلی برای تصمیم به انجام تغییر در موقعیت یک دکمه باشد که توسط میلیون‌ها نفر در روزمره استفاده می‌شود، به دست آمده است.

یک کاربر گفت: دکمه پایان تماس در گوشه پایین سمت راست در iOS17 به سادگی کار نمی‌کند، اینکه شما به راحتی شست خود را به مرکز ببرید و ضربه بزنید تا یک تماس را پایان دهید، بیشتر منطقی است.

چرا شما سعی می‌کنید نسخه بدی از اندروید شوید؟

شکایت‌ها درباره جابجایی دکمه پایان تماس زیاد و متنوع است، اگرچه شکایت‌ها درباره نیاز به آموزش مجدد حافظه عضلانی تاکید بیشتری دارند و بسیار بیشتر هستند.

سایر افراد شاکی از این هستند که تغییرات باعث می‌شود iOS شبیه به اندروید به نظر برسد، اما برخی از مشکلات دیگر در مورد قابلیت استفاده نیز نگران‌کننده هستند. کاربران آیفونی که دست چپ خود را برای نگهداری دستگاه استفاده می‌کنند، اشاره می‌کنند که برای اکثر افراد با نسخه‌های بزرگتر تلفن، دسترسی به دکمه با انگشت شست چپ تقریباً غیرممکن است و این باعث می‌شود پایان دادن به یک تماس، یک وظیفه دو دستی شود.

طبیعتاً، از آنجایی که این نسخه بتای نرم‌افزار است، کاملاً ممکن است که چیزها قبل از راه‌اندازی کامل iOS 17 در پایان سال تغییر کنند و با فرض اینکه اپل به بازخوردها توجه کند، به نظر می‌رسد که این طراحی ممکن است به حالت قبل بازگردانده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.