عینک واقعیت افزوده اپل عملکرد لنزهای چشمی را متحول می‌کند

به لطف یک راه حل ساده، عینک واقعیت افزوده( AR ) اپل ممکن است بتواند از لنزهای مورد استفاده شما پشتیبانی کند.

به لطف یک راه حل ساده، عینک واقعیت افزوده( AR ) اپل ممکن است بتواند از لنزهای مورد استفاده شما پشتیبانی کند.

به گزارش تکناک، مدت هاست شایعاتی مبنی بر طراحی هایی توسط اپل برای عرضه یک عینک واقعیت افزوده (AR) فراتر از هدست واقعیت ترکیبی مورد انتظار در سال آینده وجود دارد.

اکنون، یک پتنت جدید با ارائه راه حل ساده ای لنزهای تجویزی نسخه ای با قابلیت اتصال را توصیف می کند که حاوی اطلاعاتی در مورد آن نسخه است و به عینک اجازه انجام تنظیماتی به منظور اطمینان از خوانایی داده های روی صفحه نمایش را می دهد.

پتنت کشف‌شده توسط Patently Apple، یک گیره با علامت های قابل خواندن توسط ماشین توصیف می کند تا به اصطلاح به Apple Glass اجازه شناسایی آنچه متصل است را می‌دهد. این اطلاعات می تواند شامل خود نسخه یا اطلاعات دیگر باشد.

عینک واقعیت افزوده اپل

سیستم Apple Glass احتمالاً باید از نسخه‌ قرار داده شده در جلوی آن برای تنظیم سیستم های مختلف آگاه باشد. بنابراین برای لنزهای چپ و راست شامل پیش بینی هایی با علامت های به وضوح خوانا توسط ماشین نیز می‌شود.

همچنین این پتنت نشان می‌دهد که Apple Glass می‌تواند از کوررنگی کاربر یا نیازهای خاص دیگر وی به منظور ایجاد شرایط مناسب آگاه شود.

Apple Glass، انتظار می‌رود مشابه عینک شکست خورده گوگل، اما با فناوری پیشرفته‌تر باشد، و سال‌ها تا آماده شدن برای عرضه فاصله دارد. با این حال، ورود هدست واقعیت ترکیبی در سال آینده به عنوان نسل پیشرو Apple Glass درنظر گرفته می شود، همانطور که ویژگی های مختلف مبتنی بر واقعیت افزوده در حال حاضر برای کاربران آیفون در دسترس است.

در حالی که شایعات مربوط به Apple Glass و هدست واقعیت ترکیبی اغلب در طول سال‌ها در هم تنیده شده‌اند، شایعات مربوط به عینک‌های واقعیت افزوده در سال 2016 آغاز شد. سپس، بلومبرگ گزارش داد اپل در حال بررسی توسعه عینک‌های دیجیتال، یک حوزه پرخطر اما بالقوه پرسود از محاسبات محصولات پوشیدنی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.