فرصت ویرایش توییت دو برابر شد

توییتر سرانجام پاییز گذشته دکمه ویرایش توییت مورد انتظار کاربران خود را اضافه کرد،اما این ویژگی را به مشترکین توییتر آبی محدود کرد که تنها اجازه تغییرات در توییت‌های اصلی (نه پاسخ‌ها) را در عرض 30 دقیقه پس از ارسال پست را به کاربران می داد. اما اکنون این موضوع در حال تغییر است.

به گزارش تکناک، حساب رسمی توییتر اکنون می گوید که فرصت ویرایش توییت دو برابر شده و به یک ساعت رسیده است. پستی که این ویژگی را اعلام می‌کرد، لحظاتی پس از انتشار ویرایش شد تا این تغییر را به کاربران نشان دهد، اما، به‌طور عجیبی، هیچ ویرایش دیگری از مرز سی دقیقه برای نشان دادن اضافه نشد.

ویرایش توییت برای مشترکان توییتر آبی پس از اینکه ایلان ماسک گفت که توییتر را خریداری خواهد کرد، امکان پذیر شد، اما خیلی قبل از خرید. حتی پس از اصلاح توییتر آبی توسط ایلان و انتصاب مدیرعامل جدید لیندا یاکارینو در روز دوشنبه، همچنان یکی از ویژگی‌های برجسته شده در اشتراک توییتر آبی است که به کاربرانی که هزینه پرداخت می کنند دسترسی به برچسب علامت تأیید شده آبی رنگ، از جمله مواردی مانند نوشتن پست‌هایی با حداکثر تا 4000 کاراکتر را می دهد.

digikala

صفحه پشتیبانی توییتر آبی اندکی پس از انتشار پست به روز شد تا محدودیت زمانی یک ساعته جدید را منعکس کند. پس از انتشار این ویژگی در ایالات متحده در پاییز گذشته، همکار من دیوید پیرس نوشت که “توئیتر تا آنجا که می تواند در این مورد مراقب است و به نظر می رسد در مکان مناسب قرار گرفته است.” تاکنون، در دسترس بودن ویرایش منبعی برای مشکلات عمده ای که من دیده ام نبوده است، و دسترسی مستقیم به تاریخچه توییت های ویرایش شده عموما باعث می شود تغییرات به راحتی قابل تشخیص باشند.

با این حال، همانطور که الکس هیث در خبرنامه خط فرمان خود نوشت، ثبت نام های توییتر آبی کم بوده است، و در پاسخ به توییت @TwitterBlue، بسیاری از توییترهای دارای چک آبی شکایت می کنند که بخش های مختلف این قابلیت برای آنها کار نمی کند. در عین حال، تبلیغات کاهش‌یافته ویژگی‌ای است که از زمان راه‌اندازی مجدد آن در نوامبر به‌عنوان یکی از ویژگی‌های Blue تبلیغ می‌شود و هنوز عرضه نشده است. طبق صفحه پشتیبانی، «ما در حال کار بر روی ویژگی‌ای هستیم که تعداد موارد تبلیغاتی که می بینید را کاهش می‌دهد.»

البته، برخی از مردم هنوز منتظر وعده تقسیم درآمد تبلیغاتی هستند که ایلان ماسک در ماه فوریه وعده داده بود و به نظر نمی رسید این وعده هرگز اتفاق بیفتد. ماسک در مصاحبه اخیر خود گفت که این ویژگی نه تنها هنوز در دست ساخت است، بلکه به اطلاعیه اصلی او با «تعدادی سهم درآمد معقول» بازمی گردد.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.