فروش هدست خاص و چشم نواز ادیفایر آغاز شد

هدست بازی HECATE GX05 ادیفایر با اتصال دو حالته و بدنه ای از آلیاژ روی به بازار عرضه شد.

به گزارش تکناک، تولید کننده محصولات صوتی، ادیفایر، هدست گیمینگ جدید و زیبایی را روانه بازار کرده است.

این محصول با نام ادیفایر HECATE GX05 یک هدست گیمینگ بی‌سیم جدید با قیمت 112 دلار است. جعبه هدفون دارای یک طراحی مثلثی منحصر به فرد است و از آلیاژ روی ساخته شده است که باعث می‌شود ساختار آن محکم و بادوام باشد. ساختار مکانیکی هدست که از سه طرف با نورهای نواری تزئین شده است، 11 گزینه‌ مختلف نورپردازی را برای سفارشی‌سازی ارائه می‌دهد.

از نظر کیفیت صدا، هدست GX05 ادیفایر از یک واحد پوشیده شده با فیلم با پوشش تیتانیومی بسیار پهن با قطر 10 میلی‌متر استفاده می‌کند. پوشش تیتانیوم به واحد اجازه می‌دهد تا فرکانس بالایی تا 40 کیلوهرتز داشته باشد که منجر به بازتولید صدای با جزئیات بالا و کیفیت بسیار خوب می‌شود و به ویژه برای تجربه بازی‌های فراگیر مناسب است.

هدست با انکودر LHDC 5.0 مجهز شده است که قابلیت رمزگشایی 96kHz/24bit را فراهم می‌کند. این هدست دریافت مجوز بی‌سیم Hi Res AUDIO را نیز دارد که نشان می‌دهد قابلیت انتقال صدای با کیفیت بالا را به صورت بی‌سیم دارد. به علاوه، GX05 از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند و دارای ENC (حذف نویز محیطی) برای کاهش نویز هوشمند در تماس‌ها است.

در مورد اتصال، GX05 ادیفایر با فلش‌اسپید 2.4 گیگاهرتز با تاخیر کم 15 میلی‌ثانیه پشتیبانی می‌کند که امکان تجربه بازی واکنش‌گرا و بدون تاخیر را فراهم می‌کند. همچنین، این هدست قابلیت اتصال همزمان به دستگاه‌های 2.4 گیگاهرتزی و بلوتوثی را دارد و باعث می‌شود با دستگاه‌های مختلفی مانند تلفن همراه، نینتندو سوییچ و آیپد سازگار باشد.

درباره عمر باتری، GX05 در هر بار شارژ، 4.5 ساعت استفاده را فراهم می‌کند. اما با جعبه شارژ، عمر کل باتری تا 16 ساعت قابل تمدید است. هدست شارژ سریع 2C را پشتیبانی می‌کند که شارژ سریع و آسان را فراهم می‌کند.

هدست گیمینگ جدید در حال حاضر در چین از طریق سایت Jingdong (JD.com) در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.