فصل چهارم بازی Call of Duty تجربه‌ای جدید را رقم می‌زند

بازی Call of Duty با حالت جدیدی وارد فصل چهارم خود می شود

بازی Call of Duty در فصل چهارم تجربه‌ای جدید را رقم می‌زند، چرا که شرکت Activision می‌خواهد با معرفی یک حالت بازی کاملاً جدید در قالب یک اصلاح لیست پخش منحصر به فرد به نام Bit Party، اوضاع را کمی تغییر دهد.

به گزارش تک‌ناک، هر فصل جدید بازی Call of Duty معمولاً محتوای جدیدی دارد، در حالی که چرخۀ استاندارد گیم پلی به نسبت یکسان باقی می‌ماند. امّا این‌بار با لیست پخش جدید Bit Party، که لیست پخش الهام گرفته از پیکسل است، باعث می‌شود این بازی برای طرفداران استیو گیم مایکروسافت بسیار لذت‌بخش باشد. این حالت جدید به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بازی چند نفرۀ Call of Duty را در یک حالت گرافیکی جدید تجربه کنند.

در حالت Bit Party، از بین بردن دشمنان باعث می‌شود که سر اپراتور شما باد کند و زمانی که حذف می‌شوید به حالت عادی باز می‌گردد. اگرچه افزایش سایز سر به طور قطع شما را به یک هدف راحت‌تر تبدیل می‌کند، امّا مزایایی نیز به همراه دارد، چرا که هرچه سر شما بزرگ‌تر باشد، امتیاز بیشتری برای تکمیل اهداف در حالت چند نفره کسب می‌کنید.

رویداد Retro Warfare نیز در کنار لیست پخش جدید با اضافه شدن اعضای الهام گرفته از پیکسل‌های Task Force 141 و یک بستۀ Blitz جدید 8 بیتی، آغاز می‌شود. پوسته‌های اپراتور پیکسلی برای شخصیت‌های Ghost، Price، Soap و Farah و یک ردیاب 8 بیتی و اثر مرگ قرمز نیز برای Striker SMG و SVA 545 Assault Rifle تدارک دیده شده است.

همچنین فصل چهارم بازی آنلاین Call of Duty یک نقشۀ Core 6v6 جدید با عنوان Incline اضافه می‌کند، که در کوه‌های برفی Urzikstan رخ می‌دهد. چندین حالت جدید تغییردهندۀ بازی نیز با این فصل تدارک دیده می‌شوند، که از جملۀ آنها می‌توان به Mutation، Havoc، Headshots Only، و Blueprint Gunfight اشاره کرد. بنابراین اگر از گیمرهای فعال بازی آنلاین Call of Duty هستید، تجربۀ آن در فصل چهارم بسیار لذت‌بخش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.