فعلا منتظر PS5 Slim نباشید

طبق گفته تام هندرسون، احتمالاً PS5 Slim به عنوان کنسول بعدی‌ سونی نباشد و به جای آن، یک مدل بهبود یافته از پلی‌استیشن ۵ فعلی عرضه خواهد شد.

به گزارش تکناک، در اوایل این ماه، مایکروسافت جزئیاتی را درباره عرضه نسخه بعدی پلی‌استیشن سونی منتشر کرد. این اطلاعات از طریق اسناد دادگاهی در جریان جنگ قضایی بین مایکروسافت و کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) منتشر شدند و این اسناد اشاره کردند که سونی قرار است PS5 Slim را در انتهای سال منتشر کند.

مایکروسافت حتی اطلاعات قیمت‌گذاری کنسول بعدی پلی‌استیشن ۵ را در آن اسناد دادگاهی منتشر کرده بود. اگر این اطلاعات را از دست داده‌اید، مایکروسافت گفته است که سونی کنسول جدید را با قیمتی همانند نسخه دیجیتالی فعلی PS5، که ۳۹۹.۹۹ دلار است، عرضه خواهد کرد.

اما تام هندرسون، یک خبرنگار معتبر در زمینه کنسول‌ها، گزارش داده است که PS5 Slim به عنوان نسخه بعدی‌ کنسول از سونی عرضه نخواهد شد.

تام هندرسون در مورد PS5 SLIM چه گفت؟

شاید شما مطلع نباشید اما تام هندرسون نخستین فردی بود که وجود پلی‌استیشن ۵ را قبل از عرضه آن فاش کرد. بنابراین، اطلاعات او درباره نسخه بعدی PS5 را نیز نباید نادیده گرفت. با این حال، تام می‌گوید که مدل جدید با نام PS5 Slim عرضه نخواهد شد.

بر اساس گفته‌های تام، او شخصاً نمونه‌ای از نسخه اولیه کنسول آینده را مشاهده کرده است. وی گفته است که این مدل به نظر نسخه باریکتری از پلی‌استیشن ۵ اصلی نمی‌آید. به جای آن، این کنسول با ابعاد کمی متفاوت از مدل فعلی عرضه خواهد شد و همچنین با درایو دیسک قابل تفکیک سازگاری دارد.

با این حال، تام تنها نمونه‌های اولیه را دیده است. احتمال بالایی وجود دارد که این نمونه‌ها برای PS5 Pro به جای نسخه بعدی کنسول از سونی باشند. با در نظر گرفتن خط محصولات سونی، پلی‌استیشن‌ها به سه شکل متمایز عرضه می‌شوند، شکل اول نسخه معمولی، شکل دوم نسخه Slim و شکل سوم نسخه Pro است.

  • من تنها نمونه‌های اولیه را دیده‌ام. فکر نمی‌کنم که به هیچ وجه Slim باشد. تنها از نظر ابعاد، کمی متفاوت خواهد بود، اما باید منتظر بمانیم.

تام هندرسون (_Tom_Henderson_) 19 ژوئیه 2023

بر اساس بیانیه‌های مایکروسافت در دعوای حقوقی، احتمال بالایی وجود دارد که عرضه بعدی، PS5 Slim باشد. بنابراین، هیچ چیز در این مورد تایید نشده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که سونی چگونه نام و بازاریابی کنسول بعدی خود را مدیریت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.