سونی جدیدترین فن خنک‌کننده گوشی های هوشمند خود را معرفی کرد

سونی لوازم جانبی فن خنک‌کننده گوشی هوشمند را معرفی و عرضه کرده است که برای کاهش دمای Xperia 1 IV تحت فشارهای شدید بازی طراحی شده است.

سونی لوازم جانبی فن خنک‌کننده گوشی هوشمند را معرفی و عرضه کرده است که برای کاهش دمای Xperia 1 IV تحت فشارهای شدید بازی طراحی شده است.

به گزارش تک ناک، اکسپریا استریم (Xperia Stream ) که مجموعه ای از پورت های اضافی به کاربر ارائه می دهد در ژاپن با قیمت 23100 ین (حدود 162 دلار) برای پیش‌سفارش در دسترس است و انتظار می‌رود در 14 اکتبر(اواخرمهرماه) ارسال شود.
این نوع لوازم جانبی، که توسط شرکت‌هایی مانند ایسوس و ریزر نیز تولید شده‌اند، این است که با جلوگیری از بالا رفتن درجه حرارت گوشی که می‌تواند منجر به کاهش عملکرد شود، باعث می شود پردازنده گوشی برای مدت طولانی‌تری و سرعت بالاتر کار کند.

فن خنک کننده گوشی
ایسوس خنک کننده AeroActive را برای سری ROG Phone که متمرکز بر بازی است تولید کرده ، در حالی که Razer اخیراً یک فن خنک کننده RGB منتشر کرده است که برای هر تلفن هوشمندی قابل استفاده است.
فن خنک‌کننده گوشی سونی از طریق USB به Xperia 1 IV متصل می‌شود و چهار درگاه اضافی در سمت پایین آن ارائه می‌کند. یک پورت USB-C برای شارژ، یک درگاه اترنت برای اینترنت سیمی، یک جک 3.5 میلی‌متری برای اتصال هدست بازی و یک پورت HDMI برای خروجی فیلم بازی به کارت ضبط وجود دارد. سرعت فن را می‌توان به‌طور خودکار توسط نرم‌افزار سونی کنترل کرد یا می‌توانید دور در دقیقه آن را به صورت دستی تنظیم کنید.

ن خنک‌کننده گوشی سونی از طریق USB به Xperia 1 IV متصل می‌شود و چهار درگاه اضافی در سمت پایین آن ارائه می‌کند. یک پورت USB-C برای شارژ، یک درگاه اترنت برای اینترنت سیمی، یک جک 3.5 میلی‌متری برای اتصال هدست بازی و یک پورت HDMI برای خروجی فیلم بازی به کارت ضبط وجود دارد. سرعت فن را می‌توان به‌طور خودکار توسط نرم‌افزار سونی کنترل کرد یا می‌توانید دور در دقیقه آن را به صورت دستی تنظیم کنید

سونی علاوه بر فروش فن خنک‌کننده گوشی اکسپریا استریم، آن را در بسته‌ای به نام Xperia 1 IV Gaming Edition به قیمت 189200 ین (حدود 1330 دلار) می‌فروشد. گوشی هوشمند فروخته شده در این بسته دارای 16 گیگابایت رم است که نسبت به رم 12 گیگابایتی در مدل پایه Xperia 1 IV بیشتر است. هنوز مشخص نیست که فن خنک کننده یا گوشی هوشمند گیمینگ ادیشن چه زمانی در اروپا یا آمریکای شمالی عرضه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.