قابلیت ارسال پیام به خود رسما به واتساپ آمد

 بعد از آخرین بروزرسانی واتساپ، شما می توانید یادداشت هایی بنویسید تا بعداً آنها را در این برنامه پیام رسان بخوانید.

 بعد از آخرین بروزرسانی واتساپ، شما می توانید یادداشت هایی بنویسید تا بعداً آنها را در این برنامه پیام رسان بخوانید.

به گزارش تکناک، اکنون به طور رسمی، واتساپ به یک برنامه برای نگه داری یادداشت ها تبدیل شده است. امکان ارسال پیام به خود در اواخر نوامبر در این برنامه محبوب اعمال شد. در هر صورت، این قابلیت دقیقا همان چیزی است که در انتشار به روزرسانی فعلی واتساپ ذکر شده است که به طور رسمی این قابلیت را به iOS و اندروید اضافه می کند.

ممکن است شما چند هفته ای باشد که از این قابلیت جدید استفاده کرده اید. احتمالا این قابلیت طی چند هفته و بدون اینکه شما متوجه آن شوید شکل گرفته است.

هدف واتساپ از قابلیت ارسال پیام به خود چیست؟

واتساپ قابلیت ارسال پیام به خود را به منظور نگهداری اسناد در Cloud و بازیابی آنها در هر زمان طراحی کرده است. عکملکرد قابلیت ارسال پیام به خود در واتساپ مانند قسمت پیوست در ایمیل است که می توان در آنجا اسناد مهم را ذخیره کرد. از آنجایی که این پیام‌رسان فوق العاده دائماً در دسترس است، ممکن است با وجود این قابلیت به یک ابزار یادآوری قدرتمند تبدیل شود.

اگر از واتساپ به طور همزمان در چندین دستگاه استفاده کنید و یا این برنامه را در کامپیوتر خود نیز استفاده می کنید، با این قابلیت همه مکالمات شما همگام سازی می شود. در نتیجه، در یافتن یادداشت‌ها، تصاویر، اسکرین‌شات‌ها، اسناد و اطلاعاتی که با خود در همه دستگاه‌هایتان به اشتراک گذاشته‌اید، مشکلی نخواهید داشت.

این قابلیت جدید حتی مزایای زیادتری نیز دارد؛ زیرا شما می توانید با استفاده از موتور جستجوی تعبیه شده در جزئیات مکالمه خود، یادداشت های خود را سریعتر بازیابی کنید و همه فایل های به اشتراک گذاشته شده را که بر اساس نوع آنها سازماندهی شده اند، مرور کنید. برای استفاده از این ویژگی کافی است یک چت جدید را شروع کنید و نام خود که در بالای لیست مخاطبین شما ظاهر می شود را لمس کنید.

واتساپ اولین سرویس پیام رسانی نیست که این ویژگی را ارائه می دهد. شرکت متا قبلاً این قابلیت را در برنامه های اینستاگرام و پیام رسان فیسبوک ارائه کرده بود. ویژگی مشابهی در برنامه‌های پیام رسان رقیب مانند تلگرام، Microsoft Teams و سیگنال نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.