قابلیت تشخیص تصویر به چت بینگ می آید

تیم بینگ مایکروسافت به روز رسانی معمول هفتگی خود را در سرویس ربات چت خود منتشر نکرد. با این حال، این به این معنی نیست که تیم دارای فعالیت کمی بوده‌است.

به گزارش تکناک، تیم در چند هفته اخیر به صورت مخفیانه قابلیت جدید و بزرگی را با بخش کوچکی از کاربران بینگ چت تست کرده‌است.

این ویژگی جدید، تشخیص تصویر است و چند کاربر از Bing Chat به آن دسترسی داشته‌اند و درباره این افزودنی جدید از طریق توییتر گزارش داده‌اند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تصویری را آپلود کرده و سپس سوالاتی را درباره آن از Bing Chat بپرسند.

یکی از آزمایش‌کنندگان اولیه، کارستن لمان است که در توییتر نشان داده که چگونه از آن برای شناسایی یک معبد باستانی خاص در مصر استفاده کرده است.

یک کاربر دیگر توییتر با نام “@artificialguybr“، یک تصویر از یک معادله ریاضی را اسکن کرد و از Bing Chat برای شناسایی آن پرسید؛ که به عنوان “Schrödinger equation” همراه با تعدادی اطلاعات بیشتر تشخیص داده شد.

میخائیل پاراخین ، رئیس تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت، تأیید کرده است که این ویژگی جدید در حال حاضر به حدود ۱۰ درصد از کاربران Bing Chat ارائه شده است. همچنین فقط برای کاربران دسکتاپ قابل دسترسی است، اما طبق برنامه، پشتیبانی از کاربران موبایل بینگ نیز گسترش داده خواهد شد. او  بیان کرده است که این قابلیت چند هفته دیگر برای همه در دسترس خواهد بود.

پاراخین همچنین در توییتر اعلام کرده است که پشتیبانی Bing Chat برای اسکن اسناد با طول دلخواه در هفته آینده دوباره برای حدود ۱۰ درصد از کاربران آزمایش خواهد شد. او همچنین اظهار داشت که تجربه آزمایشی برای گنجاندن Bing Chat در مرورگرهای شخص ثالث به طور موقت متوقف شد زیرا تیم “مجموعه ای از اشکالات (به ویژه در Safari) پیدا کرد. آزمایش این ویژگی مورد انتظار به زودی بازخواهد گشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.