قابلیت جدید اینستاگرام برای مدیریت پیام های ناشناس

اینستاگرام در حال تغییر دادن نحوه عملکرد ویژگی درخواست‌های پیام (DM) است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد پیام‌های ارسالی از فرستندگان ناشناس را با قرار دادن آن‌ها در یک پوشه جداگانه تا زمان پذیرش درخواست، فیلتر کنید.

به گزارش تکناک ، طبق تغییرات جدید، افرادی که شما را دنبال نمی‌کنند، تنها یک درخواست پیام مستقیم (DM) ارسال خواهند کرد. همچنین، درخواست‌های ارسالی از فرستندگان ناشناخته تنها پشتیبانی از پیام‌های متنی خواهند داشت تا زمانی که شما آن‌ها را بپذیرید. Instagram در چند ماه گذشته این تغییرات را تست کرده است.

تغییرات جدید با هدف حفاظت از کاربران در برابر تصاویر و ویدیوهای ناخواسته و همچنین جلوگیری از مزاحمت تکراری از سوی غریبه‌ها هستند. این شرکت گفت که این ویژگی به نفع زنانی خواهد بود که اغلب پیام های توهین آمیز در DM خود دریافت می کنند.

شما می‌توانید با فشار دادن دکمه درخواست در گوشه بالا و سمت راست صفحه صندوق پیام‌های مستقیم، به درخواست پیام‌ها در حساب Instagram خود دسترسی پیدا کنید. این قابلیت در نسخه‌های اندروید، آی‌اواس و نسخه وب Instagram  قابل دسترسی است. اگر بخواهید، می‌توانید درخواست پیام‌ها را در تنظیمات برنامه غیرفعال کنید.

به هر حال، این ویژگی به لیست موجود از ویژگی‌های ایمنی اینستاگرام اضافه می‌شود که شامل ویژگی Restrict است که به کاربران اجازه می‌دهد تعامل خود را با افراد ناخواسته در اینستاگرام محدود کنند. ویژگی دیگری به نام Hidden Words به کاربران اجازه می‌دهد نظرات و درخواست‌های پیام حاوی کلمات ناسزا را مخفی کنند. هر تغییری که در ویژگی Hidden Words ایجاد کنید، نیز برای تردز ، که نسخه متنی اینستاگرام است، اعمال خواهد شد.

این شرکت شبکه اجتماعی، امسال چندین ویژگی اضافه کرده است، از جمله گزینه دانلود برای Reels، یادداشت‌های Instagram ، تأیید پرداخت شده، قابلیت نظر دادن با GIF، پشتیبانی از چندین لینک در بیوگرافی، و ویرایشگر بازطراحی شده برای Reels. گزارشات نشان می‌دهند که Instagram نیز در صدد ساخت یک ربات گفتگوی هوش مصنوعی است که ممکن است تا 30 شخصیت مختلف داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.