قابلیت جدید گوگل برای بوک مارک کردن جستجوها

برای سال‌ها، گوگل یک ویژگی بوک مارک یکپارچه را برای پیوندها (saved from Search)، فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی (Google TV)، تصاویر (Google Images) و مکان‌ها (Google Maps) ارائه کرده است.

به گزارش تکناک، این ویژگی صفحه ای که شما همه چیزهایی را که می خواهید، ذخیره کرده اید را نشان می دهد، زمانی که برای اولین بار در سال 2017 معرفی شد، “Saved” نام داشت.

این شرکت اخیراً نام «Collections» را به «Saved» تغییر داده است، که در حال حاضر در نوار پایین برنامه گوگل ظاهر می‌شود. در واقع، نام کامل این ویژگی اکنون «Google Saved» است.

علاوه بر برنامه گوگل در اندروید و iOS، می‌توانید از google.com/saved به آن دسترسی داشته باشید، جایی که «Google Saved» دوباره ظاهر می‌شود شبکه‌ای از «All saved items» و سپس همه «Your collections» را خواهید دید. یک “Create” FAB در گوشه سمت راست پایین و امکان اشتراک گذاری مجموعه ها با دیگران وجود دارد.

پس از باز کردن نتیجه جستجو یا مقاله Discover، دکمه «Save» را در منوی جستجو و تصویر و همچنین در گوشه سمت راست بالای برگه‌های سفارشی Chrome در Android پیدا خواهید کرد.

نام جدید جالب است و شاید نشانه ای از تعهد مداوم به این ویژگی باشد. با این حال، در ذهن ما، بزرگترین مشکل این است که رابط کاربری صفحه اصلی در اندروید و iOS چقدر تاخیر دارد، زیرا به جای اینکه یک تجربه بومی باشد، مبتنی بر وب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.