معرفی سخت افزار جدید سرفیس در رویداد آینده مایکروسافت

رویداد ویژه‌ مایکروسافت در حالی 21 سپتامبر در شهر نیویورک برگزار می شود که احتمال معرفی سخت افزار جدید سرفیس در آن وجود دارد.

به گزارش تکناک، مایکروسافت ارسال دعوت نامه های رسانه‌ای برای یک “رویداد ویژه” در شهر نیویورک در ماه آینده را آغاز کرده است. در دعوت از اعضای مطبوعات آمده است: «تقویم های خود را برای پنجشنبه، 21 سپتامبر 2023، برای شرکت در یک رویداد ویژه مایکروسافت علامت گذاری کنید.» مایکروسافت معمولا رویدادهای سرفیس را در ماه سپتامبر یا اکتبر برگزار می کند، بنابراین احتمالاً ماه آینده شاهد سخت افزار جدیدی خواهیم بود.

طبق شایعات، مایکروسافت در حال کار بر روی Surface Go 4، Surface Laptop Studio 2 و Surface Laptop Go 3 برای پاییز است. Windows Central اخیرا عرضه Surface Laptop Studio 2 به روز شده با جدیدترین پردازنده های اینتل و یک پردازنده گرافیکی قوی تر و انتخاب بهتر پورت ها را اعلام کرده است.

همچنین طبق گزارشات، مایکروسافت تولید Surface Go 4 با پردازنده Arm را به جای پردازنده اینتل به تعویق انداخت. شایعات دیگر حاکی از عرضه Surface Go 3 با پردازنده های نسل دوازدهم اینتل و پیکربندی سطح پایه بهبود یافته است.

این رویداد ویژه مایکروسافت اولین رویدادی است که پس از تغییر سبد سخت افزاری آن در اوایل سال جاری برگزار خواهد شد. این تغییرات باعث می‌شود دیگر ماوس، صفحه کلید و وب‌کم با مارک مایکروسافت وجود نداشته باشد و شرکت به جای آن بر برند سرفیس تمرکز کند. مشاهده عرضه لوازم جانبی جدید با مارک سرفیس مایکروسافت، به ویژه وب کم جالب خواهد بود.

این رویداد همچنین ممکن است شامل جزئیات به‌روزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 11 باشد. مایکروسافت در اوایل سال جاری برنامه‌ریزی خود برای انتشار به‌روزرسانی ماه سپتامبر ویندوز 11، شامل پشتیبانی بومی فایل‌های RAR و 7-Zip، صفحه اصلی تنظیمات جدید، یک میکسر صدا بهتر و دسترسی زودهنگام به Windows Copilot را اعلام کرده بود.

تکناکتمام اخبار رویداد ویژه مایکروسافت در شهر نیویورک در تاریخ 21 سپتامبر را پوشش خواهد داد، بنابراین برای اطلاع از اخبار با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.