قابلیت جستجو با کلمه کلیدی به تردز می آید

تردز اینستاگرام در حال کار بر روی یک روش برای مرتب‌سازی پست‌ها با استفاده از یک کلمه کلیدی خاص است.

به گزارش تکناک، مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا (توییتر سابق)، اعلام کرده است که تردز ، رقیب توییتری X که توسط متا ایجاد شده است، در حال کار بر روی یک روش برای جستجوی پست‌ها با استفاده از کلمات کلیدی می باشد.

می‌توانید در تصویر زیر، نحوه کارکرد قابلیت جدید جستجوی تردز را ببینید. در حالی که جستجوی شما برای یک کلمه کلیدی خاص، افراد را با آن نام کاربری جذب می کند (همانطور که اکنون انجام می دهد)، با فشار دادن دکمه “جستجو” جستجوی شما به همه پست های حاوی آن کلمه کلیدی گسترش می یابد. این امر به نظر می‌رسد مانند یک نسخه ساده‌تر از قابلیت جستجوی اینستاگرام است.

جستجوی کلیدواژه هنوز در ایالات متحده در دسترس نیست. کریستین پای، سخنگوی اینستاگرام به The Verge اعلام کرده است که تردز در حال تست جستجوی کلمات کلیدی در استرالیا و نیوزیلند است و در آینده نزدیک این قابلیت در کشورهای انگلیسی زبان دیگر نیز گسترش خواهد یافت. پای می‌گوید: “ما فعالانه به بازخوردهای جامعه گوش می‌دهیم و روی ویژگی‌های بیشتری برای بهبود تجربه جستجو کار می‌کنیم”.

بعد از راه‌اندازی ناگهانی خود در ماه ژوئیه، تردز به طور پیوسته ویژگی‌های مورد نیاز بیشتری، مانند فید فقط برای دنبال کنندگان و قابلیت دسترسی در وب، را از لیست خود حذف کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.