قابلیت چت صوتی به بینگ آمد

همانطور که امروز در وبلاگ رسمی بینگ فاش شد، مایکروسافت اکنون چت صوتی را به افرادی که از چت بینگ روی دسکتاپ استفاده می کنند اضافه کرده است.

به گزارش تکناک، این ویژگی قبلاً برای کاربران تلفن همراه در دسترس بود. کاربران دسکتاپ با میکروفون می‌توانند با کلیک کردن روی نماد میکروفون شروع به صحبت در چت بینگ کنند.

مدیر تیم بینگ اعلام کرد: “ما می‌دانیم که بسیاری از شما علاقه‌مند به استفاده از ورودی صوتی برای چت در دستگاه‌های تلفن همراه هستید. اکنون این قابلیت نیز بر روی رایانه‌های شخصی از طریق کلیک بر روی آیکون میکروفن در جعبه چت بینگ در دسترس است.”

مایکروسافت در پست رسمی خوب بیان می کند: ما در حال حاضر از زبان های انگلیسی، ژاپنی، فرانسوی، آلمانی و ماندارین پشتیبانی می کنیم و زبان های بیشتری در راه است. بینگ چت همچنین از پاسخ‌های نوشتاری به گفتار پشتیبانی می‌کند یعنی به سوالات شما با صدای خود پاسخ می‌دهد. با استفاده از ورودی صوتی، از بینگ چت بپرسید: «سخت‌ترین چرخاننده زبانی که می‌شناسید چیست؟»

Voice-input.gifVoice-input.gif

همانطور که در آخرین پست وبلاگ اعلام شده است. رسماً، این تنها امکان جدیدی است که در این هفته به چت بینگ اضافه شده است، با این حال، چند روز پیش تأیید کردیم که مایکروسافت در حال آزمایش اضافه کردن پشتیبانی از چت بینگ برای مرورگرهای شخص ثالث رایانه‌های شخصی مانند Google Chrome و Safari شرکت اپل است. این پشتیبانی تنها برای تعداد محدودی کاربر در حال حاضر عرضه می‌شود. با این حال، اگر از مرورگر ویوالدی استفاده می‌کنید، می‌توانید با آپدیت جدید 6.1، به Bing Chat دسترسی پیدا کنید.

مایکروسافت همچنین این هفته یک کمپین بازاریابی شبکه اجتماعی جدید را برای کمک به ترویج استفاده بهتر از بینگ چت برای جستجوی پاسخ یا ایجاد یک داستان خنده دار آغاز کرد. متأسفانه، هنگامی که شخصی عبارت «Chrome» را جستجو کرد، مشخص شد که مایکروسافت از بینگ چت در Edge برای ایجاد یک پاسخ هوش مصنوعی نادرست استفاده می‌کند. در عوض، چیزی را که اساساً یک تبلیغ برای استفاده از Bing بود تولید کرد. مایکروسافت بعداً گفت که این “ویژگی” را از چت بینگ حذف کرده است.

مدیر تیم Bing اعلام کرد: “ما می‌دانیم که بسیاری از شما علاقه‌مند به استفاده از ورودی صوتی برای چت در دستگاه‌های تلفن همراه هستید. اکنون این قابلیت نیز بر روی رایانه‌های شخصی از طریق کلیک بر روی آیکون میکروفن در جعبه چت Bing در دسترس است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.