قابلیت Expert mode  به بینگ چت می آید

طبق مشاهدات Search Engine Roundtable، مایکروسافت به طور بالقوه در تلاش برای بهبود تجربه جستجوی بینگ چت با ارائه “Expert mode” است.

به گزارش تکناک، میخائیل پاراخین، رئیس تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت، در یک پست توییتر در پاسخ به یک کاربر که قادر به دریافت اطلاعات مورد نظر خود از بینگ چت نبود، به تجربه جدید اشاره کرد.

این کاربر همچنین در مورد وجود دکمه ویرایش یا بررسی مجدد شبیه به عملکرد ربات‌های چت دیگر مانند ChatGPT برای بررسی پاسخ‌ها و حالت‌های مختلف یک درخواست، پرسید.

تجربه جدید احتمالاً به طور خاص برای کاربران حرفه‌ای و فنی طراحی شده است. این فناوری جدید نیست و چندین وب سایت در حال حاضر از آن استفاده می کنند. به عنوان مثال، وب سایت United Airlines، Expert mode خود را دارد و در حالی که به چت بینگ مایکروسافت وابسته نیست، همان هدف را دنبال می کند.

کاربران می‌توانند از آن برای ارتقای پروازها، مشاهده پیشنهادات موجود و موارد دیگر استفاده کنند، بنابراین مسافران همه اطلاعات لازم برای تصمیم‌گیری آگاهانه را خواهند داشت. با این حال، برای فعال‌سازی این ویژگی از طریق تنظیمات در قسمتspecial preferences & accommodations option، به یک حساب کاربری MileagePlus نیاز خواهید داشت.

اساساً، Expert mode تجربه جستجو را بهبود می بخشد و امکان انجام جستجوهای دقیق‌تر را به کاربر می‌دهد. با این حال، هنوز زمان ارائه آن در چت بینگ و نحوه عملکرد آن مشخص نیست.

نحوه ترکیب این ویژگی‌ها توسط مایکروسافت جالب خواهد بود. در عین حال، FTC تحقیقات خود درمورد OpenAI و ChatGPT به منظور بررسی نقض قوانین حمایت از مصرف کننده را آغاز کرده است.

پس از این تحقیقات، اگر کمیسیون تشخیص دهد که OpenAI قوانین امنیت داده‌ را نقض کرده است، می‌تواند بر بینگ‌چت مایکروسافت تأثیر بگذارد. اگر شرکت در این اتهامات مقصر شناخته شود، FTC توصیه‌هایی را به منظور کنترل و تعدیل توسعه هوش مصنوعی به دولت ایالات متحده ارائه خواهد داد. این توصیه‌ها احتمالاً شامل محدودیت‌هایی در تعداد منابع در دسترس ربات‌های چت خواهد بود. به این ترتیب، این امر بر دقت ربات چت تأثیر منفی خواهد گذاشت و در نهایت بر قابلیت Expert mode مورد انتظار نیز تأثیر گذار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.