قابلیت Multisearch به گوگل لنز آمد

ارائه قابلیت Multisearch  بدون شک بزرگترین پیشرفت گوگل لنز است که با ترکیب جستجوی تصویر با متن برای کمک به کاربران به منظور فراهم کردن ابزار جستجوی دقیق ایجاد شده است.

ارائه قابلیت Multisearch  بدون شک بزرگترین پیشرفت گوگل لنز است که با ترکیب جستجوی تصویر با متن برای کمک به کاربران به منظور فراهم کردن ابزار جستجوی دقیق ایجاد شده است.

به گزارش تکناک، پس از عرضه محدود آن در سال گذشته، این ابزار اکنون در سرتاسر جهان در حال گسترش است.

گوگل لنز یکی از ابزارهای نادیده‌گرفته‌شده در دستگاه‌های اندرویدی است. این ابزار می‌تواند دوربین گوشی شما را به یک ابزار تحقیقاتی قدرتمند تبدیل کند.

گوگل در بهار قابلیت Multisearch  در گوگل لنز را ارائه کرد و در نهایت کاربران را قادر به هدایت نتایج Lens به سمت دلخواه، بدون اکتفا به جستجوی ابتدایی متنی و یا شروع جستجوی تصویر جدید از ابتدا کرد.

برای مثال، می‌توانید یک جستجوی تصویری برای یک لباس زرد را آغاز کنید و سپس یک متن به آن برای جستجوی آن در رنگ دیگر اضافه کنید.

متعاقبا، نمایش نتایج مرتبط با تمرکز بر مشاغل محلی توسط ویژگی multisearch near me فعال شد. با این گزینه می‌توان رستوران‌های اطراف شامل غذاهای چینی را جستجو، و سپس نتایج را تاحدی برای تنها نمایش مکان‌های شامل غذاهای گیاهی اصلاح کرد.

ارائه Multisearch در ماه اکتبر در ایالات متحده قبل از گسترش آن به هند، آغاز شد. گوگل در آخرین رویداد خود امکان استفاده از این ویژگی در سراسر جهان را اعلام کرد. در صورت امکان دسترس به Lens در منطقه مورد نظر، Multisearch نیز باید کار کند. با این حال، در صوت تمایل به استفاده از قابلیت multisearch near me، ممکن است لازم باشد چند ماه منتظر بمانید. به نظر می‌رسد عرضه گسترده‌ آن نزدیک باشد، اما جدول زمانی آن هنوز مشخص نشده است. تا ارائه قابلیت Multisearch در وب نیز حداقل چند ماه دیگر باقی است.

با وجود چنین ابزارهای جستجوی دقیق و راحتی، استفاده بیش از 10 میلیارد نفر از Lens عجیب به نظر نمی‌رسد. ویژگی‌های جدیدی نیز در دست ساخت هستند و ما مشتاقانه منتظر آنها هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.