قبولی CHATGPT در آزمون MBA

با عرضه ChatGPT، از نظر بسیاری از مردم این ربات هوش مصنوعی عامل تغییرات زیادی در جهان خواهد بود و این در حالی است که نگرانی های زیادی در مورد نحوه عملکرد و عدم رعایت حق نشر توسط آن وجود دارد.

به گزارش تکناک، مهمتر از همه، نحوه جلوگیری از تقلب دانش آموزان با استفاده از آن به دغدغه‌ی معلمان در دبیرستان ها تبدیل شده است. خبر بد دیگر این است که چند روز پیش، پروفسور کریستین ترویش از دانشکده بازرگانی وارتون دانشگاه پنسیلوانیا درباره موفقیت ChatGPT در کسب نمره  B/B-، در آزمون MBA توییت کرد.

وی در این توییت گفت: OpenAI Chat GPT3 در آزمون MBA مدیریت عملیات من شرکت و نمره B/B- را کسب کرد.

حال این سوال مطرح می شود که آیا این خبر خوب است یا بد؟ آیا می‌توان این آزمون را در مدارس و زمینه‌های دیگر نیز تکرار کرد؟ برخی مفاهیم آزمایش شده در این گزارش مربوط به MackInstitute عنوان شده است.

نمرات Chat GPT3 در  آزمون نهایی دوره اصلی مدیریت عملیات MBA

  • ChatGPT در پاسخ به سوالات مدیریت عملیات اساسی و تجزیه و تحلیل فرآیند، از جمله سوالات مبتنی بر مطالعات موردی، عملکرد برتری نشان داد. این ربات علاوه بر ارائه پاسخ های درست، توانست آنها را توضیح دهد.
  • در انجام محاسبات ساده Chat GPT3، مرتکب اشتباهاتی می شود.
  • نسخه فعلی ChatGPT توانایی پاسخ به سوالات پیچیده تر در مورد تجزیه و تحلیل فرآیند را ندارد.
  • ChatGPT3 در اصلاح پاسخ ها عملکرد خوبی دارد. در موارد ناتوان در مطابقت مشکل با روش حل صحیح، پس از دریافت راهنمایی از یک متخصص انسانی توانست پاسخ خود را اصلاح کند.

مارک کوبان، کارآفرین میلیاردر، خاطرنشان کرد: ChatGPT در حال حاضر در دوران کودکی خود به سر می‌برد و در حال رشد است. او افزود: این یکی از اولین تلاش ها در این زمینه است. بنابراین در آینده، با آموزش ربات و بلوغ این فناوری، اوضاع بدتریا بهتر خواهد شد. این پیشرفت زیاد طول نخواهد کشید و زمان وقوع آن نزدیک است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.