استفاده از قطعات چاپ سه بعدی در اپل واچ اولترا 2

مین چی کو تحلیل گر معروف در یک گزارش جدید اعلام کرد که اپل از تکنولوژی چاپ سه بعدی برای تولید برخی از قطعات مکانیکی ااپل واچ اولترا 2 استفاده خواهد کرد.

به گزارش تکناک، تاکنون چیز زیادی از برنامه‌های اپل برای ارائه اپل واچ اولترا نسل جدید در سال جاری شنیده نشده است.

در ابتدای سال، جف پو پیش‌بینی کرده بود که اپل واچ اولترا در سال ۲۰۲۴ با نمایشگر بزرگتری عرضه خواهد شد و یک ماه بعد، دیجی‌تایمز همین موضوع را تأیید کرد و گفت که اندازه صفحه نمایش ۱۰ درصد افزایش خواهد یافت.

پو همچنین بیان کرد که احتمالاً تغییر به میکرو اولد نیز در سال ۲۰۲۴ صورت خواهد گرفت، نه در سال جاری. او پیش‌بینی کرد که فروش اپل واچ در سال ۲۰۲۳ به دلیل عدم ارتقای قابل توجه مشخصات فنی کاهش خواهد یافت.

گزارش تحلیلی امروز کو درباره اپل واچ اولترا نسل جدیدی است که در پاییز امسال عرضه خواهد شد. طبق پیش‌بینی‌های پو، کو هیچ اشاره‌ای به ارتقای چیز جذابی در مورد رابط کاربری ندارد. با این حال، گفته می‌شود اپل قصد دارد از تکنولوژی چاپ سه‌بعدی جدید برای ساخت برخی از قطعات مکانیکی تیتانیومی این دستگاه استفاده کند.

کو می‌گوید که رویکرد جدید می‌تواند زمان تولید را بهبود بخشد و هزینه تولید را کاهش دهد.

با نگاهی به آینده، اگر قطعات چاپ‌شده سه‌بعدی در نسل دوم اپل واچ اولترا خوب عمل کنند، احتمالاً بیشتر دستگاه‌های اپل از آنها بهره خواهند برد.

مین چی کو بیان می‌کند که IPG Photonics تنها تامین‌کننده قطعات لیزری است و تامین‌کنندگان چاپگرها Farsoon و BLT هستند.

درباره هرگونه تغییر قابل توجه در رابط کاربری، ممکن است اپل از اپل واچ اولترا ۲ برای ارائه تمامی شان و برای جلب علاقه به خرید این ساعت استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.