قفل کردن چت ها در واتساپ امکانپذیر شد

واتساپ در حال توسعه ویژگی قفل کردن چت ها در این پیامرسان است که به کاربران اجازه می دهد تا چت را قفل کنند.

واتساپ در حال توسعه ویژگی قفل کردن چت ها در این پیامرسان است که به کاربران اجازه می دهد تا چت های خاصی را با استفاده از اثر انگشت یا رمز عبور خود قفل کنند.

به گزارش تکناک، واتساپ اخیرا مشغول آزمایش ویژگی های جدید حفظ حریم خصوصی برای کاربران خود بوده است. این شرکت علاوه بر ویژگی که به آن اشاره شد اخیرا از یک عملکرد جدید در جهت حفظ حریم خصوصی برای چت های گروهی رونمایی کرد.

این قابلیت به کاربران امکان می دهد پیام های صوتی که گیرنده فقط یک بار می تواند پخش کند را ارسال کنند.

به گزارش Wabetainfo، این آخرین ویژگی که امکان قفل کردن چت های خاص را به کاربران می دهد در نسخه بتای واتساپ (WhatsApp : Meta Platforms-owned mobile instant messenger and social media service) اندروید ۲٫۲۳٫۸٫۲ که در فروشگاه گوگل پلی موجود است، کشف شد.

در حالی که این ویژگی هنوز در حال توسعه است ،نوید یک لایه امنیتی اضافی را برای کاربرانی که می خواهند مکالمات حساس خود را ایمن نگه دارند، ارائه می دهد.

ویژگی قفل کردن چت خصوصی کاربران را در این اپلیکیشن پیام رسان افزایش می دهد. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد خصوصی ترین چت های خود را درست در اطلاعات تماس یا گروه چت قفل کنند. هنگامی که یک چت در واتساپ قفل می شود، فقط با استفاده از اثر انگشت یا کد عبور کاربر قابل دسترسی است و باز کردن چت برای دیگران غیرممکن است.

اگر شخصی سعی کند بدون داشتن کد لازم به یک چت قفل شده در واتساپ (برنامه خدمات پیام رسان و تماس اینترنتی متا) دسترسی پیدا کند، با گزینه ای برای پاک کردن چت به جای باز کردن آن روبرو خواهد شد.

این ویژگی همچنین به خصوصی نگه داشتن فایل‌های رسانه‌ای کمک می کند. زیرا فایل‌های رسانه‌ای، مانند عکس‌ها و ویدیوها، اگر قفل شوند به‌طور خودکار دیگر در گالری تصاویر گوشی به صورت عادی در دسترس نیستند.

واتساپ در نظر دارد قابلیت قفل کردن چت را در بروزرسانی بعدی اپلیکیشن منتشر کند.

1 دیدگاه برای “قفل کردن چت ها در واتساپ امکانپذیر شد

  1. افغان بچه گفته:

    سلام به کاربران واتساپ. من یک درخواست دارم. درخواستم این است برای باز کردن حساب واتساپ مسدود شده هم یک گزینه بگذارید و یا برای محفوظ نگهداشتن از مسدودیت حساب یک گزینه اضافه کنید خیلی بهتر میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.