قیمت ایکس باکس به زودی افزایش می‌یابد

فیل اسپنسر، رئیس  بخش ایکس باکس مایکروسافت  می گوید که قیمت محصولات و خدمات ایکس باکس احتمالا به زودی افزایش خواهد یافت.

فیل اسپنسر، رئیس  بخش ایکس باکس مایکروسافت  می گوید که قیمت محصولات و خدمات ایکس باکس احتمالا به زودی افزایش خواهد یافت.

به گزارش تکناک، در کنفرانس وال استریت ژورنال لایو این هفته، فیل اسپنسر به گیمرهای ایکس باکس گفت که برای افزایش قیمت ها آماده شوند. تام وارن از The Verge نقل قول اسپنسر را به اشتراک گذاشت.

وی در این ارتباط گفت: من فکر می‌کنم در مقطعی باید قیمت‌ها را در برخی چیزها افزایش دهیم، اما با ورود به این تعطیلات فکر کردیم که حفظ قیمت‌ها مهم است.

مشخص نیست دقیقا چه چیزی شاهد این افزایش قیمت در Xbox خواهد بود. اسپنسر ممکن است در مورد محصولات یا سخت افزار Xbox صحبت کند یا به خدمات مختلف Xbox اشاره کند.

Xbox Game Pass یکی از محبوب ترین سرویس های این شرکت است. Game Pass یک کتابخانه عظیم از بازی‌های چرخشی را باز می‌کند که گیمرها می‌توانند با پرداخت هزینه ماهانه آن‌ها را بازی کنند.

اسپنسر اخیراً فاش کرده است که Game Pass حدود 15 درصد از درآمد محتوا و خدمات Xbox را تشکیل می دهد. بنابراین شاید Xbox قصد دارد قیمت ماهانه Xbox Game Pass و Game Pass Ultimate را افزایش دهد.

یا شاید اسپنسر فقط در مورد کنسول های Xbox Series X|S صحبت می کند. ما عادت کرده‌ایم که کنسول‌ها با گذشت سال‌ها ارزان‌تر شوند، بنابراین اگر اینطور باشد، ممکن است عجیب باشد.

قیمت اشتراک تقریباً همه چیز در ماه های اخیر به سرعت افزایش یافته است و صنعت بازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

به عنوان مثال، پلی استیشن اخیراً قیمت پلی استیشن 5 را در چندین بازار افزایش داده است.

این افزایش اولین باری بود که شاهد افزایش قیمت یک کنسول بازی پس از عرضه بودیم و به نظر می رسد که محصولات ایکس باکس می توانند به زودی از این روند پیروی کنند.

اما پلی استیشن در حال حاضر با افزایش قیمت PS5 یک سابقه برای افزایش قیمت  ایجاد کرده است. بنابراین شاید ایکس باکس احساس می کند که در حال حاضر پیروی از آن مشکلی ندارد.

فعلا تا پایان تعطیلات سال نوی میلادی این افزایش قیمت ها اعمال نمی شود، اما باید دید این افزایش قیمت چه تاثیری در بازار این کنسول بازی محبوب مایکروسافت می گزارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.