با “راویتا” مدرن‌ترین محصول لامبورگینی آشنا شوید

لامبورگینی راویتا Ravietta

سزار اولیورا، طراح فورد، همیشه از طرفداران دیابلو SE30 و SE30 Jota بوده است، به همین دلیل است که لامبورگینی راویتا (Ravietta) مفهومی را به عنوان جدیدترین محصول این کمپانی خودروساز ارائه کرده است.

به گزارش تکناک، با توجه به اینکه Lamborghini Countach LPI 800-4  هنوز در حال حاضر در بازار موجود است، دیدن Diablo در آینده با تغییراتی مدرن تعجب آور نخواهد بود.

لامبورگینی راویتا Ravietta

این ابرخودرو که توسط اولیورا به عنوان یک «مجسمه متحرک وحشی» توصیف می‌شود، از مدل‌های کلاسیک لامبورگینی مانند Murcielago، Diablo و البته Countach الهام می‌گیرد و در عین حال آن‌ها را برای چشم‌های مدرن به‌روز می‌کند.

دیابلو اصلی به خاطر موتور وسط و پیکربندی دیفرانسیل عقبش معروف بود، بنابراین لامبورگینی می‌توانست آن را با پیشرانه هیبریدی مدرن کند. ما نگاهی اجمالی به فضای داخلی نداریم، اما می‌توان فرض کرد که صندلی‌ها و فرمان کاملاً قابل تنظیم، شیشه‌های برقی، سیستم استریو آلپاین، و فرمان برقی، همگی با یک سایبان شیشه‌ای و احتمالاً یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی جایگزین خواهند شد.

طراح به Carscoops گفت: لامبورگینی راویتا (Ravietta) ایده من است که ببینم یک لامبورگینی آینده چگونه به نظر می رسد، یک طراحی آینده نگرانه که DNA لامبورگینی را به شیوه ای تازه و ترکیب شده با نشانه های طراحی مدرن از مدل های اخیر مانند Sian تفسیر می کند.

در نتیجه لامبورگینی راویتا (Ravietta) ، عناصر مدرن تری از طراحی لامبورگینی را نیز در خود جای داده است. این شامل نشانه هایی مانند امضای چراغ جلو Y شکل و صفحات روی محفظه موتور است که چراغ های عقب را در خود جای داده است.

لامبورگینی راویتا Ravietta

در همین حال، عناصری مانند سقف شیشه‌ای، دوربین‌های رو به جلو و لوله‌های اگزوز که به صورت عمودی روی هم قرار گرفته‌اند، همگی جدید هستند. به طور کلی، این طراحی تلاشی برای تطبیق طراحی کلاسیک لامبورگینی V12 با زیبایی شناسی مینیمالیستی مدرن است.

لامبورگینی راویتا Ravietta

لامبورگینی راویتا دارای یک خط استخوانی ساده یا چین در سمت بدنه است که از گوشه جلو به گوشه عقب خودرو می رود، بنابراین ساختاری روی بدنه ایجاد می کند. شکل ساده خودرو به شکلی پویا به دو نیم تقسیم شده است (بالا به پایین) تا حس حرکت را ایجاد کند، در حالی که روکش قرمز در قسمت پایین بدنه موضع و ماهیت تهاجمی طراحی را برجسته می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.