لپتاپ جدید اینتل شما را شگفت زده می کند

در دنیای پرتحول فناوری، گاها محصولاتی را مشاهده می‌کنیم که باعث شگفتی و تعجب ما می شوند. یکی از نمونه های بارز آن لپتاپ جدید اینتل است

به گزارش تکناک، این لپتاپ جدید از شرکت Metaphyuni Computers با محوریت چین، یک ترکیب از هر دو است. این نوت‌بوک با پردازنده اینتل، هدفون‌های بی‌سیم را در تاچ‌پد خود یکپارچه کرده است. با این حال، به نظر می‌رسد که این دستگاه هنوز در مرحله آزمایش قرار دارد و منتظر فروش آن در ماه اکتبر هستیم.

در جریان همایش به اشتراک گذاری فناوری اینتل 2023 شرکت Metaphyuni Computers چین لپتاپ جدید خود را با یک طراحی نوآورانه به نمایش گذاشت .

این لپتاپ به نام Metaphyuni Creative Business Book دارای یک تاچ‌پد است که به عنوان یک پایگاه شارژ برای هدفون‌ها عمل می‌کند. هدفون‌ها خود در داخل دکمه‌های چپ و راست تاچ‌پد پنهان شده‌اند و در هنگام نیاز می‌توانند بیرون کشیده شوند.

به گزارش ITHome، این لپتاپ به کاربران با فشار دادن مرکز دکمه‌های تاچ‌پد امکان خارج کردن هدفون‌های بلوتوثی را می‌دهد. این کار با استفاده عادی از دکمه های چپ و راست تداخلی ایجاد نمی کند. این طراحی منحصر به فرد برای جلسات آنلاین، تماشای ویدیوها و سایر مواقع مفید است و می‌تواند شما را از زحمت برداشتن همیشگی هدفون‌های خود رها کند.

این نوت‌بوک تجاری هنوز در حال توسعه است، اما انتظار می‌رود در ماه اکتبر عرضه شود. ما فکر می‌کنیم ابتدا فقط در چین قابل دسترسی خواهد بود زیرا شرکت Metaphyuni Computers هنوز هیچ محصولی را در بازار جهانی عرضه نکرده است. جزئیات دیگری در مورد این لپتاپ، مانند قیمت آن، هنوز نامعلوم است. در حال حاضر، می‌توانید خوشحال باشید که یک دستگاه با این قابلیت وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.