مادها به بازی Homeworld 3 اضافه شدند

بازی Homeworld 3 و راه اندازی ابزار مادینگ در صفحه وب مادینگ خود

شرکت توسعه‌دهندۀ Blackbird Interactive اعلام کرد پشتیبانی رسمی دانلود مادها برای بازی فضایی Homeworld 3 را اضافه کرده و ابزارهای ماد رسمی و ویرایشگر بازی را نیز منتشر کرده است.

به گزارش تک‌ناک، برای افرادی که به سادگی می‌خواهند مادهای Homeworld 3 را دانلود و بازی کنند، اکنون می‌توانند این کار را با منوی ماد Homeworld 3 در بازی انجام دهند، که توسط mod.io پشتیبانی می‌شود. در حال حاضر، تنها نقشه‌های جدید Skirmish را می‌توان بدون نیاز به کار اضافی دانلود کرد. برخی از مادها در صورت نیاز به کار اضافی برچسب «نصب دستی» برای دانلود، نصب و پخش، خواهند داشت.

این مادها همچنین دارای کلید «اطلاعات بیشتر» هستند که با کلیک کردن، کاربران را به سایت mod.io هدایت می‌کند. آنها اطلاعات مورد نیاز برای دانلود و نصب آن مادها را دریافت خواهند کرد.

برای افرادی که می‌خواهند مادهای خود را برای بازی Homeworld 3 بسازند و ارائه دهند، می‌توانند با دانلود رایگان Homeworld 3 Mod Tools & Editor در فروشگاه Epic Game شروع کنند. لطفاً توجه داشته باشید که برای ساختن مادهای بازی، لازم نیست بازی Homeworld 3 را در فروشگاه Epic Games خریداری کنید.

پس از انجام این کار، می توانید تعدادی فایل مورد نظر را برای شیوۀ استفاده از ابزارهای mod و ویرایشگر در سایت Mod.io مشاهده کنید. به خاطر داشته باشید که بیشتر این مستندات بر روی ساخت نقشه‌های Skirmish برای بازی متمرکز شده‌اند، اگرچه سازندگان ماد با برخی مهارت‌ها می‌توانند از ابزارها برای ساختن نقشه‌های Skirmish استفاده کنند. همچنین اسنادی در مورد شیوۀ گردآوری و انتشار ماد جدید Homeworld 3 در سایت mod.io وجود دارد.

شرکت توسعه‌دهندۀ Blackbird اولین به‌روزرسانی محتوای خود را برای بازی Homeworld 3 در اوایل این هفته منتشر کرد. آپدیت 1.1 یک نقشۀ جدید Skirmish، یک نوع جدید از کشتی Suppression Frigate و موارد دیگر را به ارمغان می‌آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.