ماشین های مجازی ویندوز 11 قابل دانلود شد

 توسعه ‌دهندگان برنامه ‌های ویندوز 11 اکنون می ‌توانند با دانلود ماشین‌های مجازی محیط توسعه ویندوز (WDE  ) و بدون بروزرسانی ویندوز، برنامه‌های کاربردی خود را توسعه دهند.

به گزارش تکناک، شما می توانید آخرین نسخه  این ماشین ها به شماره 2305 را از وب سایت مایکروسافت دریافت کنید. این نسخه امکان دسترسی به بروزرسانی‌های جدید ویندوز 11 و ابزارهای توسعه‌دهندگان را فراهم می‌کند. حتی اگر شما توسعه‌دهنده نباشید، می‌توانید از ماشین‌های مجازی شرکت مایکروسافت استفاده کنید تا به صورت رایگان ویندوز 11 و قابلیت‌های آن را کشف کنید.

در محیط توسعه ویندوز 11، شما میتوانید از چهار ماشین مجازی پیش ساخته استفاده کنید که برای نرم افزارهای مختلف مجازی‌سازی طراحی شده‌اند. شما می توانید نسخه مورد نظرتان را دانلود کنید و آن را تنها با یک کلیک در نرم افزارهای مجازی ‌سازی مانند VMWare، Hyper-V، VirtualBox یا Parallels اجرا کنید.

علاوه بر این، محیط توسعه ویندوز 11 علاوه بر ارائه دسترسی به نسخه Enterprise SKU ویندوز 11 (Build 22621.1702 یا May 2023 Patch Tuesday)،با اجزای متمرکز برای توسعه‌دهندگان و برنامه‌های زیر را همراه است:

  • نسخه Community Edition Visual Studio 2022 با فعال شدن بارگیری UWP، .NET Desktop، Azure و Windows App SDK برای بارهایC# .
  • فعال شدن Windows Subsystem for Linux 2 با نصب Ubuntu
  • نصب Windows Terminal
  • فعال سازی حالت توسعه دهنده

توجه داشته باشید که شرکت مایکروسافت، برای دانلود یکی از ماشین های مجازی ویندوز 11 حداقل به ۲۴ گیگابایت فضای خالی نیاز است.

شما می‌توانید تا تاریخ ۹ آگوست ۲۰۲۳ از این ماشین های مجازی ویندوز 11، بدون آن که نیاز به فعالسازی یا خرید کلید ویندوز، به شرطی که کلید ویندوز ۷، ۸، ۸.۱ یا ۱۰ با SKU مطابقت داشته باشد، استفاده کنید. پس از پایان دوره ارزیابی، سیستم عامل پس زمینه را سیاه خواهد کرد و هشدارهایی درباره فعالسازی مداوم نمایش خواهد داد. همچنین، سیستم هر ساعت خاموش خواهد شد. با این حال، مایکروسافت هر ماه به‌روزرسانی‌هایی برای WDE (Windows Development Environment) منتشر می‌کند که تاریخ انقضای آن را تمدید می‌کند. (نسخه ۲۳۰۴ در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۳ منتشر شده است)

نسخه اخیر Windows 11 Development Environment با شماره نسخه ۲۳۰۵ تا تاریخ ۹ آگوست ۲۰۲۳ قابل استفاده است. پس از آن، برای فعالسازی سیستم عامل، شما باید از یک کلید اصلی استفاده کنید یا به یک نسخه جدیدتر از WDE بروزرسانی کنید. شما می‌توانید ماشین‌های مجازی رسمی ویندوز ۱۱ شرکت مایکروسافت را از Windows Developer Center دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.