جدیدترین مانیتور گیمینگ سامسونگ به بازار آمد

سامسونگ اعلام کرد مانیتور گیمینگ منحنی 49 اینچی Odyssey G9 این شرکت در حال حاضر برای خرید در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش تکناک، این مانیتور تضمین می‌دهد تجربه‌ بازی فراتر از حد معمول را برای کاربران به ارمغان آورد.

سرانجام مانیتور بزرگ 49 اینچی Odyssey G9 با فناوری OLED شرکت سامسونگ برای خرید در دسترس کاربران قرار گرفت. این محصول ابتدا در ژانویه گذشته در نمایشگاه CES 2023 در لاس وگاس به نمایش گذاشته شد و در اوایل این ماه پیش‌فروش شد. Odyssey G9 که سامسونگ آن را “اولین مانیتور OLED 49 اینچی جهان” معرفی کرده است، برای بازی‌های ویدئویی فراگیر طراحی شده است و دارای قیمتی حدود  2199.99 دلار است. در حال حاضر می‌توان آن را از وب سایت رسمی سامسونگ و همچنین فروشگاه‌هایی مانند آمازون و بست بای خریداری کرد.

به طور مشخصات، Odyssey G9 دارای صفحه نمایش OLED منحنی با ابعاد 49 اینچ و نسبت تصویر 32:9، منحنی 1800R، نرخ تازه‌سازی 240 هرتز و زمان پاسخ 0.03 میلی‌ثانیه است. در حالی که انحنا به مانیتور اجازه می‌دهد تا به طور کامل از پوشش دید بازیکن برخوردار شود، زمان پاسخ فوق العاده سریع و نرخ تازه‌سازی کاربران را قادر می‌سازد تا به حرکات حریف خود سریع‌تر از همیشه واکنش نشان دهند. این مانیتور با پردازنده Neo Quantum Processor Pro شرکت سامسونگ همراه است، که این شرکت مدعی است سفیدهای روشن‌تر، سیاه‌های عمیق‌تر و درصد انطباق رنگی نزدیک به بی‌نهایت تولید می‌کند.

G9 با پشتیبانی از ویژگی Gaming Hub شرکت سامسونگ که در سال گذشته راه‌اندازی شده است، عرضه می‌شود. این سرویس برای تلویزیون های هوشمند و خط تولید نمایشگرهای هوشمند شرکت در دسترس است و به کاربران اجازه می‌دهد ، به دلیل شراکت با شرکت‌هایی مانند Xbox، Nvidia، Google و غیره، صدها بازی را استریم کنند.

این مانیتور همچنین با یک نوار بازی همراه است که به کاربران دسترسی فوری به تنظیمات ضروری برای بازی‌ها را می‌دهد. علاوه بر این، از AMD FreeSync Premium Pro پشتیبانی می‌کند که به خوبی اجازه می‌دهد صحنه‌های بازی با عملکرد سریع را بدون هیچ گونه تاخیر یا گسستگی پردازش کند.

مانیتورهای منحنی بزرگ یک بازار بسیار محدود در صنعت بازی هستند و در صورت تمایل به پرداخت هزینه بالا، محصولات بسیار کمی در دسترس است. چند محصولی که در دسترس هستند عبارتند از مانیتور بازی OLED Corsair Xeneon Flex به اندازه 45 اینچ و مانیتور بازی OLED LG Ultragear منحنی به اندازه 45 اینچ، هردوی آن‌ها با قیمتی مقرون به صرفه تر از G9 در دسترس هستند. برای افرادی که تصمیم به خرید G9 گرفته‌اند، لطفاً توجه داشته باشید که می‌توانید از خدمات نصب و تحویل White Glove شرکت سامسونگ استفاده کنید که شامل تحویل رایگان، باز کردن کارتن، نصب و تمیز کاری است. پس بروید و اگر بودجه آن را دارید، Odyssey G9 را بخرید، و از بازی‌های فراتر از حد های معمول لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.